Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: تیم ملی مسابقات انتخابی المپیک را پیش‌رو دارد و حضور در المپیک برای ما از همه چیز مهمتر است. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا دامغانی سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درباره شکست 3 بر یک شاگردانش مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما از ابتدای فصل مهدی مهدوی را که یک بازیکن تاثیرگذار برای تیم ما است، در اختیار نداشتیم و او قرار است از نیم فصل دوم به ترکیب فولاد اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیاب مهدوی از پاسور دیگری استفاده کردیم که نتوانست توقعات مرا برآورده کند. پاسور دوم تیم نیز بسیار جوان است و نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند.

وی افزود: ما همچنین دو بازیکن کلیدی خود را نیز در دیدارهای قبلی به دلیل مصدومیت از دست دادیم و در واقع با ترکیبی نصفه و نیمه به رویارویی با پیکان آمدیم. ما می‌توانستیم کار را به ست پنجم بکشانیم ولی در امتیازات بالا دچار اشتباهات زیادی شدیم.

دامغانی خاطر نشان کرد: بازیکنان من تا امتیاز 15 بسیار خوب بازی می‌کنند ولی بعد از آن دچار اشتباهات زیادی می‌شوند که مشخصه یک تیم جوان است. من و مدیران تیم به این بازیکنان ایمان داریم و مطمئن هستیم که در دیدارهای پیش‌رو و با جذب چند بازیکن در نیم فصل عملکرد بهتری خواهیم داشت. مصدومان ما حداقل به یک ماه استراحت نیاز دارند و به همین خاطر جذب بازیکن جدید برای ما مهم و ضروری است.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد اعتراض‌هایش به نحوه برگزاری بازی گفت: من حدود 35 سال است که در ورزش هستم و به قوانین قوانین والیبال آشنایی کامل دارم. درست نیست که قوانین در لیگ برتر به صورت دلخواه اجرا شود.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران در پایان در مورد انتخابات فدراسیون والیبال، اظهار داشت: مهمترین مسئله برای من این است که رئیس فدراسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن پشت میز ریاست بنشیند و تیم ملی را احیا کند. تیم ملی مسابقات انتخابی المپیک را پیش‌رو دارد و حضور در المپیک برای ما از همه چیز مهمتر است.

تهدید فدراسیون والیبال ایران از سوی فدراسیون جهانی/ ارومیه همچنان بدهکار است

 

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطایی و شاگردان به فینال رسیدند

تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست تیم پیکان به فینال لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین به صورت مجتمع در تهران و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود تا تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای حضور در دیدار فینال و رده‌بندی با یک دیگر بجنگند؛ این مرحله به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود.

تمام مسابقات مرحله نیمه‌نهایی به دلیل هم‌زمانی با ماه مبارک رمضان بعد از افطار و ساعت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود، دیدارهای رده‌بندی و فینال در طی روزهای پانزدهم، هفدهم و نوزدهم فروردین پیگیری خواهد شد.

در مسابقات مرحله پلی‌آف تیم‌های طبیعت، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند، چادرملو، شهداب یزد، فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام و پیکان با یک دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه با برتری در دو بازی مقابل حریفان راهی نیمه‌نهایی شدند.

در پلی‌اوت نیز تیم‌های نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، سایپا و مس رفسنجان برای بقا در لیگ برتر والیبال تلاش کردند که در نهایت تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکتریک با برتری بقای خود را در لیگ آینده تضمین و تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا از گردونه لیگ برتر والیبال حذف شدند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان برابر هم صف‌آرایی کردند. عطایی و یارانش موفق شدند در اولین دیدار نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مقابل اکبری و شاگردان به پیروزی دست پیدا کنند. در این دیدار فولاد سیرجان ایرانیان موفق شد سه بر یک با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶ از پیکان سبقت بگیرد و به پیروزی برسد.

در دیدار دوم تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان، عطایی و شاگردانش در حالی به پیروزی رسیدند که شاگردان اکبری در پیکان دو بر صفر در ست شماری جلو بودند اما در امتیازات پایانی ست سوم هم شکست خوردند تا روند بازی به سود فولاد تغییر کند.

این دیدار با برتری سه بر دو (۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و۱۵ بر ۹) فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید و این تیم با دو پیروزی در نیمه‌نهایی به فینال لیگ برتر صعود کرد و پیکان با این شکست باید در انتظار مشخص شدن حریف خود باشد تا در دیدار رده‌بندی برای جایگاه سوم تا چهارم تلاش کند.

به گزارش ایمنا در آخرین دیدار نیمه نهایی امروز چهارشنبه هشتم فروردین، شهرداری ارومیه و شهداب یزد از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال مقابل هم قرار می‌گیرند. در صورتی که شهداب مدافع عنوان قهرمانی، پیروز شود در دیدار نهایی شاهد جدال فولاد و شهداب خواهیم بود.

کد خبر 739620

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ فولاد کام‌بک کرد و فینالیست شد
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد