Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس خواجه اورسجی با ابراز رضایت از برگزاری نخستین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان به میزبانی کیش گفت: باید از همه عواملی که کمک کردند تا این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود تشکر کنم. تیم های شرکت کننده از میزبانی ایران بسیار راضی بودند که باید از همه زحمت کشان تشکر کنم.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون جهانی آنقدر از میزبانی ایران راضی بودند که تاکید کردند اگر درخواست میزبانی بزرگسالان جهان را بدهیم با آن موافقت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورسجی در مورد برگزاری مسابقات باشگاههای جهان در ایران گفت: پیشنهاد بنده بود که گفتم در سال 2021 مسابقات باشگاه هی جهان را در ایران داشته باشیم که موافقت اولیه فدراسیون جهانی با این پیشنهاد صورت گرفت و در سال 99 اولین دوره مسابقات باشگاهی  جهان را در ایران خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان جهان نشان دادیم که ظرفیت برگزاری رویدادهای بزرگ را داریم و امیدوارم بتوانیم میزبانی اولین دوره مسابقات باشگاه های جهان را قطعی کنیم. 

کد خبر 4771831

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس خواجه اورسجی فدراسیون کبدی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال عراق والیبال کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال هندبال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت چند هفته از سال جديد رييس فدراسيون كبدى تصميم به معرفى دبير جديد اين فدراسيون گرفت. 
بر همين اساس با حكم عباس اورسجى، دبير فدراسيون كبدى على رشيدى به عنوان دبير جديد اين فدراسيون منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:
نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند