Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدزاده گفت، هاشم‌پور چندین سال است که دارد زحمت می‌کشد و چند سال کمک اوکتاویو و دیگر مربیان تیم ملی بوده است. کادرفنی آرامش را به تیم ملی داد و همین آرامش نیز یکی از ارکان موفقیت ما شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد احمدزاده، کایپتان تیم ملی فوتبال ساحلی در پی کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین‌قاره‌ای در گفتگو با برنا اظهار داشت، آرامشی  را کادر فنی به تیم ملی داد  یکی از ارکان موفقیت ما شد واین قهرمانی برای سومین بار به دست آمد که برای ما و مردم ایران قطعا ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال قبل همیشه قدرت خود را نشان دادیم و امیدوارم بتوانیم روزی سکوی اول جهان را به‌دست آوریم.

 

بیشتر بخوانید: برترین دروازه بان جهان به دیدار عابدزاده رفت+عکس آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال ساحلی در یزد

خبرنگار: سید علیرضا کیایی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال جهان مردم ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر یکی از نگرانی‌های هواداران تیم‌ها مربوط به پایان قرارداد برخی ستاره‌ها و بازیکنان تاثیرگذار تیم‌شان است.

به گزارش مشرق، با توجه به اینکه باشگاه‌ها معمولا در هفته‌های پایانی از فصل بیشتر درگیر کورس قهرمانی یا سقوط نکردن و یا بهتر کردن موقعیت خود در جدول هستند کمتر به سراغ تمدید با بازیکنان خود می‌روند که همین موضوع باعث می‌شود فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران بسیار شلوغ و پرسروصدا باشد.

قراردادهای کوتاه‌مدت در بیشتر باشگاه‌ها باعث می‌شود در هر پنجره نقل و انتقالاتی شاهد جابه‌جایی‌های بسیار زیادی باشیم که به کیفیت لیگ لطمه زیادی می‌زند. در شرایط کنونی شاید تنها تیم بزرگی که از این لحاظ می‌تواند تا حد زیادی خیالش راحت باشد سپاهان است، چراکه آنها مدعی‌اند در انتهای فصل تنها قرارداد محمد کریمی و میلاد زکی‌پور به پایان می‌رسد و سایر ستاره‌های این تیم برای فصل بعد قرارداد دارند. این در حالی است که شرایط برای سرخابی‌ها و همچنین تراکتور اصلا مساعد نیست و هر سه تیم بیش از ۱۰ بازیکن دارند که در صورت نیاز باید با آنها پای میز مذاکره بنشینند.

در این میان شرایط تراکتور شاید سخت‌تر باشد، چراکه این تیم که معمولا تغییرات زیادی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی دارد ۱۴ بازیکن دارد که روزهای پایانی قراردادشان نزدیک است و به‌جز مهدی عبدی که به‌صورت قرضی راهی این تیم شده، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، مهدی شیری، احسان مرادیان، سیدمحمد حسینی، میلاد کر، محمد آقاجانپور، سعید کریم‌آذر، بهزاد سلامی، محمد قنبری و امیر ابراهیم‌زاده نفراتی هستند که ممکن است در انتهای فصل با پایان قراردادشان از این تیم جدا شوند.

برای استقلال هم روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواره‌ای، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، پیمان بابایی،  نیک‌نفس و امیرعلی صادقی نفراتی هستند که مدیریت باشگاه باید به فکر تمدید قرارداد با آنها باشد که شاید در این میان چشمی مهم‌ترین بازیکنی است که باید آبی‌ها به فکر تمدید با او باشند.

در ترکیب پرسپولیس هم نفرات نامدار زیادی هستند که رضا درویش پس از گرفتن نظر اوسمار باید به سراغ تمدید با آنها برود که در صدر آنها شاید مهدی ترابی و همچنین  پورعلی‌گنجی که البته فعلا مصدوم است قرار دارند. در فهرست ۱۱نفره قرمزها نام علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، وحدت حنانوف،  گولسیانی،  آل‌کثیر، وحید امیری و سروش رفیعی نیز دیده می‌شود. در چنین اوضاعی به نظر می‌رسد نقل و انتقالات برای مدعیان خیلی زودتر از پایان فصل آغاز می‌شود و آنها اگر می‌خواهند تیمی مدعی برای فصل بعد داشته باشند باید از همین حالا به فکر حفظ ستاره‌های خود باشند

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • آیا بازیکنی که روی او خطا شده باید ضربه پنالتی را بزند؟
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران