Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:31:55 GMT

طرح مدارس پشتیبان در آموزش وپرورش هرمزگان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۳۳۵

طرح مدارس پشتیبان در آموزش وپرورش هرمزگان کلید خورد

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش وپرورش عصر چهارشنبه درحاشیه آغاز این طرح گفت: طرح مدارس پشتیبان از انجمن اولیا و مربیان هرمزگان بوده که تعداد سه هزار مدرسه با این شرایط تحت پوشش قرارمی گیرد.
نورعلی عباسپور بیان داشت: در گام نخست، طرح پشتیبان مدارس با حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان، در ۴۰ مدرسه ناحیه  یک و دو بندرعباس اجرا  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهارداشت: در قالب طرح یادشده، انجمن اولیاء ومربیان مدارس توانمند هر شهر و روستا به کمک انجمن مدارس حاشیه ای رفته و در راستای کاهش مسائل ومشکلات این مدارس فعالیت های مشترک انجام می دهند
وی اظهار امیدواری کرد: بااجرای طرح مدارس پشتیبان بتوانیم مسائل و مشکلات مدارس حاشیه ای و کمتر برخوردار را کاهش دهیم.
 عباسپور گفت: ایجاد حس مشارکت جویی برای پاسخگویی به نیازهای مراکز آموزشی، آگاهی از روند کاری روزانه امور آموزشی تربیتی، داشتن نظارت بیشتر بر عملکرد دانش آموزان و خدمات دهی به آنان، تقویت همکاری سایر اولیا با معلمان، مدیران و معاونان مدارس و ارتباط مستمر اولیا با مدارس از مهم ترین هدف طرح پشتیبان است.
عباسپور خاطرنشان کرد: انجمن اولیا ومربیان به عنوان بازوان توانمند مدارس، نقش ویژه ای در تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش دارند و با مشارکت خود زمینه رشد کمی و کیفی امور مدارس را در طول سال تحصیلی برعهده دارند.

برچسب‌ها انجمن اولیاء و مربیان نورعلی عباس‌پور هرمزگان آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن اولیاء و مربیان هرمزگان آموزش و پرورش انجمن اولیاء و مربیان هرمزگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد