Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیه چهارشنبه اعلام کرد که یکی از سرکردگان داعش  در سوریه را دستگیر کرده است .

به نوشته خبرگزاری «یونایتدپرس اینترنشنال» «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه  به نام این شخص اشاره‌ای نکرد، اما گفت که فرد دستگیر شده یک مقام مهم داعش است.

یک مقام امنیتی ترکیه چندی قبل نیز مدعی شد که خواهر بزرگتر «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش را در شمال غربی سوریه بازداشت کرده‌ است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنکارا همچنین اعلام کرده که استرداد تروریست‌های خارجی داعش را این هفته تحت هر شرایطی آغاز خواهد کرد و آلمان و هلند در این زمینه موافقت کرده‌اند

سویلو در این زمینه نیز گفت: «ما سیاست خودمان را داریم و آن را به طور قطعی اجرا می‌کنیم. ترکیه هتل تروریست‌های خارجی نیست.»

‌ وزیر کشور ترکیه جمعه گفت، استرداد اعضای دستگیر شده داعش به کشورهایشان چند روز دیگر آغاز می‌شود.سویلو گفت، تاکنون از ورود ۷۶ هزار داعشی به ترکیه جلوگیری شده است.

فرانسه متعهد شده 11 شهروند خود که به داعش پیوسته‌اند را بپذیرد، اما انگلیس از پذیرش این مسئله امتناع ورزید.

310311

کد خبر 1320869

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه داعش سوریه حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران رژیم صهیونیستی اسرائیل لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا استان آذربایجان شرقی آلودگی هوا زلزله بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر

سرهنگ محمدعلی لکزایی گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان و اعلام این موضوع که ۸۶۰ میلیون ریال از حساب او برداشت شده است، بلافاصله ماموران پلیس فتای این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت را برای شاکی فرستاده و این فرد نیز بلافاصله وارد لینک جعلی شده و ازحساب او برداشت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر ادامه داد: ماموران از همان دقایق اولیه اقدامات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند وجه مسروقه را مسدود و به حساب شاکی بازگردانند.

سرهنگ محمدعلی لکزایی با اشاره به اینکه متهم این پرونده نیز شناسایی و با توجه به اینکه در یکی از استان‌های کشور ساکن می‌باشد هماهنگی‌های لازم برای دستگیری او انجام شده است تاکید کرد: پلیس فتا بار‌ها اعلام کرده شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند وارد لینک‌های جعلی یا پیامک‌های ناشناس نشوند و هرگونه اخبار در این خصوص را با پلیس فتا در میان بگذارند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو