Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ترکاشوند اظهار داشت: والیبال ایران در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرد ولی حدود یک سال است که بدون رییس مانده و بلاتکلیف است. در این شرایط هیچ سازماندهی وجود ندارد.

وی درباره احتمال تعویق انتخابات گفت: امیدوارم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و فردی که بیشترین شایستگی را دارد به ریاست برسد.

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: والیبال ایران افراد تحصیل‌کرده‌ای مانند محمود افشاردوست، بهنام محمودی و امیرحسین منظمی هم دارد که می‌توانند به والیبال کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روسای هیات‌ها در رای‌ دادن خود به این موضوع توجه کنند.

انتخابات فدراسیون والیبال قرار است ۲۹ آبان برگزار شود. نام ۶ کاندیدا از جمله افشاردوست و منظمی به عنوان نفرات تاییدصلاحیت‌شده اعلام شده اما هنوز نام محمودی جایی در این فهرست ندارد.

ترکاشوند درباره تغییر مکان بازی‌های خانگی پیکان گفت: از هفته آینده در سالن باشگاه پیکان به مصاف حریفان می‌رویم. درباره علت این تصمیم باید مدیریت باشگاه توضیح بدهد ولی متأسفانه هیات والیبال تهران با باشگاه بزرگ پیکان همکاری نمی‌کند و به این خاطر مجبور شدیم از خانه والیبال برویم.

برچسب‌ها بهنام محمودی محمد ترکاشوند انتخابات فدراسیون والیبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهنام محمودی محمد ترکاشوند انتخابات فدراسیون والیبال ایران بهنام محمودی محمد ترکاشوند انتخابات فدراسیون والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • خط و نشان مقام ارشد ارتش برای اسرائیل و آمریکا
  • خبرگزاری مهر خلاء رسانه ای در شهرستان های تهران را پر کرده است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا