Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@20:07:41 GMT

افزایش یک میلیون تومانی برخی از خودروها +جدول

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۳۹۴

افزایش یک میلیون تومانی برخی از خودروها +جدول

امروز در بازار خودرو نوسانی به چشم می‌خورد به طوری که قیمت برخی از محصولات کاهش و قیمت برخی دیگر افزایش یافت، این افزایش قیمت تا یک میلیون تومان هم دیده می‌شود.

از میان خودرو‌ها سمند ال ایکس با قیمت ۸۰ میلیون و۶۰۰ هزارتومان، پژو۴۰۵ جی ال ایکس، با قیمت ۷۶ میلیون و۵۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو۲۰۶ تیپ ۵ (فول) با افزایش ۴۰۰ هزارتومانی، با قیمت ۱۰۳ میلیون و۹۰۰ هزارتومان و دناپلاس تیپ یک با افزایش ۸۰۰ هزارتومانی با قیمت ۱۳۶ میلیون و۸۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شدند.

کیا سراتو ۲۰۰۰ اتومات و رنو ساندرو اتومات هرکدام با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان و۱۸۳ میلیون تومان در بازار معامله شدند.

بر اساس این گزارش، سایپا ۱۱۱ (سفید) با ۱۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۵۰ میلیون و۵۰۰ هزارتومان و سایپا ۱۳۲ (سفید) با ۲۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۴۸ میلیون و۱۰۰ هزارتومان رسید و سایپا ۱۳۱ (سفید) نیز با قیمت ۴۶ میلیون و۹۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

در آخر، پژو۲۰۰۸ نیز امروز با قیمت ۳۲۹ میلیون و۵۰۰ هزارتومان به فروش رسید که نشان می‌دهد، یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

در جدول زیر می‌توانید قیمت روز خودرو‌های داخلی را ملاحظه کنید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو خودروسازان بازار خودرو ایران خودرو سایپا خودرو افزایش قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز

به گزارش جام جم آنلاین، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۷۳۶ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان کشف قیمت شد‌.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد‌، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۳ هزار و ۲۲۰ تومان قیمت گذاری شده است؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار ثابت مانده است.

کاهش ۹۵هزار تومانی هر گرم طلای ۱۸ عیار

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با افت ۳۵۰ هزار تومانی به نرخ ۳۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۴۱۹ هزار تومانی به قیمت ۴۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۵۰ تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۵ میلیون و ۳۵۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است. هر گرم طلا امروز با کاهش ۹۵ هزار تومانی روبرو شد.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) ، با کاهش ۱. ۳۴ درصدی به نرخ ۲۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها
  • بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، شاهین، تیبا، دنا، رانا و کوییک + جدول