Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@19:38:25 GMT

ثبت‌نام طرح جدید مسکن دولت در ۴۰ شهر پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۴۵۲

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت راه و شهرسازی، دفتر اقتصاد مسکن در آخرین آمار خود روند ثبت‌نام فار نخست طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تا ظهر امروز، ۲۲ آبان‌ماه، ثبت‌نام برنامه اقدام ملی مسکن برای چهار شهرِ شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم در استان‌ خراسان‌شمالی، ۲۰ شهرِ بیرجند، قائن، فردوس، اسدیه، اسفدن، نیمبلوک، سربیشه، طبس، مود، آرین‌شهر، خضری دشت‌بیاض، سه‌قلعه، نهبندان، سرایان، اسلامیه، بشرویه، ارسک، حاجی‌آباد، خوسف، عشق‌آباد در خراسان‌جنوبی، ۱۱ شهرِ زاهدان، زابل، سیرکان، محمدآباد، سراوان، نوک‌آباد، محمدی، زهک، مهرستان، سوران و میرجاوه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان قم نیز روز اول ثبت‌نام (۲۱ آبان‌ماه) با ۴۴۰۰ نفر در پنج شهرِ قم، جعفریه، دستجرد، قنوات و کهک ثبت نام انجام داد و در همان روز با تکمیل ظرفیت ثبت نام، سایت ثبت‌نام بسته شد.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن با احداث ۴۰۰ واحد مسکونی طی امسال و سال آتی احداث و بهره‌برداری خواهد شد. بنا بر اعلام، ۲۰۰ هزار واحد این طرح در شهرهای جدید توسط شرکت عمران شهرهای‌جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۰۰ هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری در بافت های فرسوده شهرها احداث خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی کشته شدن ۶ نفر از جمله پنج شهروند چینی در حمله انتحاری به خودروی حامل مهندسان چینی که در حال کار روی پروژه احداث یک سد در شمال غرب پاکستان هستند، سفارت پکن در اسلام‌آباد از شهروندان خود خواست تا تدابیر امنیتی را افزایش دهند.

این سومین حمله انتحاری ظرف یک هفته به منافع چین در این کشور واقع در جنوب آسیا محسوب می‌شود. دو حمله نخست به ترتیب به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان و بندری راهبردی در جنوب غربی استان بلوچستان صورت گرفت؛ بندری که چینی‌ها در آن در حال احداث پروژه‌های زیرساختی به ارزش میلیاردها دلار هستند.

مهندسان چینی در مسیر اسلام‌آباد به محل احداث یک سد در ولایت خیبر پختونخواه بودند که هدف حمله انتحاری قرار گرفتند. در این حمله پنج چینی و راننده پاکستانی خودرو کشته شدند.

شهر داسو که قرار است این پروژه بزرگ در آن احداث شود، در گذشته نیز هدف حملات انتحاری قرار گرفته بود. در سال ۲۰۲۱، بمب‌گذاری در یک اتوبوس به مرگ ۱۳ نفر شامل ۹ شهروند چینی منجر شد.

سفارت پکن در اسلام‌آباد ضمن درخواست تحقیقات جامع درباره این حادثه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفارت چین و کنسولگری‌های این کشور در پاکستان، بلافاصله اقدامات اضطراری را آغاز کرده و از طرف پاکستانی می‌خواهند تا تحقیقات جامعی انجام داده و خاطیان را به شدت مجازات و برای حفاظت از شهروندان چینی، تدابیر عملی و موثر اتخاذ کند.

در بخش دیگری از این بیانیه به شهروندان چینی حاضر در پاکستان هشدار داده شده است که تدابیر امنیتی را تشدید کرده و هوشیار بمانند.

کد خبر 6063334

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳