Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:59:24 GMT

خدمات ارائه شده در برابر بزرگواری مردم ناچیز است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۴۷۳

خدمات ارائه شده در برابر بزرگواری مردم ناچیز است

به گزارش ایرنا  ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده اند که تنها از طریق فشارهای اقتصادی می توانند به نظام آسیب برسانند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهان درصدد هستند بین مردم و حاکمیت اختلاف و فاصله بیندازند و جنگ امروز ما با استکبار سخت تر از توطئه های پیش از انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکتیک دشمنان در گذشته برای ما مشخص شده بود اما امروز علیه ما جنگی طراحی شده که در کانون های مختلفی آن را بررسی کرده تا در باره ایران آن را اعمال کنند.

حیاتی افزود: دشمن امروز به درون خانه‌های ما نفوذ کرده است و می خواهد نسل جوان مملکت ما را که قوت و عزت یک مملکت است از بین ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در مقابل عظمت، کرامت و جانفشانی ملت ایران هرچه مسئولان کار کنند ناچیز و اندک است.

حیاتی گفت: وحدت و همدلی در استان خراسان شمالی مثال زدنی است و به همین دلیل در انتخابات آتی بطور گسترده شرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همه باید پایبند به قانون باشیم  و به همین منظور، هم انتخاب کنندگان و هم انتخاب شوندگان بر مدار قانون حرکت کنند.

وی با بیان اینکه وحدت در ایران تاکتیکی نیست بلکه راهبرد نظام است اظهار داشت: مردم برای مبارزه با استکبار  همواره در صحنه ها حضور داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با توصیه به مردم و همه احزاب و گروه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم گفت: از تخریب یکدیگر استفاده نکنیم و از سخنان و مطالب تفرقه انگیز پرهیز کنیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی هم در این نشست گفت: انتخابات حق الناس است و هدف از انجام این کار ارتقای اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی است.

صادق اسپیدکار ابا بیان اینکه اعتماد مردم را باید نسبت به نظام افزایش داد، گفت: ایجاد شور و نشاط و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید در دستور کار باشد.

در این نشست نمایندگان احزاب و تشکل ها دیدگاه های خود را  در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اعلام کردند.

برچسب‌ها خراسان شمالی احزاب سیاسی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی احزاب سیاسی مانه وسملقان خراسان شمالی احزاب سیاسی مانه وسملقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ "چریش" یکی از این سبزی های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گياه چریش چندين برگ دارد كه مانند سبزي تره قسمت انتهايي آن در غلافي سفيدرنگ پيچيده شده‌ است.

گياه چريش در فصل بهار در همه سبزی فروشی ها عرضه مي شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاييان با استفاده از اين گياه آشي موسوم به آش چريش و ناني به نام نان چريشي درست مي‌كنند.

آش چريشي مخلوطي از حبوبات، بلغور و گياه چريش است و نان چريشي نيز با استفاده از خمير، زردچوبه، سيب زميني، پياز، روغن حيواني و گياه چريش در تنور پخته مي‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت