Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید پارسایی فر عصر چهارشنبه در نشست اکران اختصاصی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با اشاره به نیاز سینمای ایران به قهرمان اظهار داشت: قهرمان عنصری است که متأسفانه در سینمای ملی شاهد آن نیستیم اما در این فیلم شاهد تلاش برای خلق عنصر قهرمان هستیم و شخصیت مصطفی و نوجوانان فیلم نقش قهرمان را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان به دلیل همراهی با هنرمندان سینماگر استان این حضور را بسیار ارزشمند دانست و افزود: در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی، این فیلم شروع خوبی برای پرداختن به موضوعات استراتژیک و مهم مربوط به انقلاب اسلامی از جمله نسل آینده، محیط زیست، مدافعین حرم، دستاورد های فناوری، امنیت ملی و سبک زندگی ایرانی اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه منطقه پرواز ممنوع، فیلم ارزشمندی در سینمای انقلاب اسلامی است عنوان کرد: رویکرد این فیلم یک رویکرد امیدوارانه است و نگاهی که سینمای ما در حال حاضر به آن نیاز دارد، امیددهی و روشن بینی به آینده است.

پارسایی فر با اشاره به اینکه در دنیا پر فروش ترین آثار به رده سنی نوجوانان اختصاص دارد بیان کرد: در ادبیات نوجوانان نیز رمان های معروفی چون هری پاتر، با آن شدت تأثیر گذاری و برنامه ریزی در صنایع فرهنگی غرب، خاص نوجوان است.

وی افزود: رویکرد سینمای جهان به حوزه قهرمانان تخیلی یا فضایی به منظور الگو سازی برای نوجوانان با بودجه سنگین مؤید این امر است.

پارسایی فر ادامه داد: هر چند فیلمنامه و فیلم منطقه پرواز ممنوع، دارای اشکالاتی می باشد ولی با توجه به بضاعت اندک مالی و تجارب گروه تولید کننده این فیلم، این کیفیت در برابر مفاهیم والا قابل توجه و چشمگیر قابل اغماض است و باید از ایشان و گروه سازنده و عوامل تقدیر جدی کرد.

پارسایی‌فر در جمع سینماگران افزود: فیلم ماجرای نیم روز ۲ یا رد خون نیز می تواند از گزینه های پیشنهادی برای ادامه برگزاری این چنین نشست ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و سینماگران استان باشد.

گفتنی است فیلم منطقه پرواز ممنوع روایت‌گر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهباد، وارد مسائل و درگیری های مختلفی می شوند.

هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاک‌زاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع هستند.

این فیلم به کارگردانی امیر داساگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد، پر مخاطب ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را نیز از آن خود کرده است.

لازم به ذکر است اکران اختصاصی فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به همت حوزه هنری استان بوشهر و نمایندگی سازمان هنری رسانه ای اوج، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیران استانی و جمعی از سینماگران استان همچون سید حسین صافی، مسعود نجف پور، حسین روشن کار، سید رضا صافی، اعظم جامه بزرگ در ساختمان هنر آدینه شهر بوشهر برگزار شد.

کد خبر 4771851

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب بوشهر حوزه هنری بوشهر بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. / رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید. / یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

 از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. 

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • همایون اسعدیان نماوا را تحریم کرد / بیانیه نماوا
  • میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی دیده شدن سینمای قهرمان محور را گرفت
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت