Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پیروز حناچی در اختتامیه و نمایشگاه آثار مسابقه طراحی محیطی ارتباط پیاده‌راه امام زادگان عینعلی و زینعلی (ع) با روددره فرحزاد و بخش شرقی آن گفت: اگر آرزو‌های بزرگ برای شهر و زندگی نداشته باشیم هیچ گاه به این آرزو‌ها دست پیدا نمی‌کنیم. وظیفه ما این است که آرزو‌های بزرگ داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به اعتقاد من یکی از رمز و راز‌های شهرسازی و معماری این است که چگونه ذی‌نفعان اصلی را برای یک هدف بزرگ دور یک میز جمع کنیم تا اتفاقی بزرگ حادث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایران تجربه کار جمعی کم است و همه انتخاب می‌کنیم که انفرادی کار کنیم. کار‌های بزرگ بی‌تردید نتیجه کار‌های جمعی است.

وی ادامه داد: بنای ما در شهرداری تهران این است که در این دوره به ارزش‌های شهری بیفزاییم و ارزش‌های موجود را ارتقا دهیم و جاذبه‌های شهر تهران کیفیت بالاتری پیدا کنند و بخش‌هایی که فراموش شده‌اند قابل درک کنیم و قطعا یکی از این راه‌ها خرد جمعی است که ما آن را از طریق برگزاری مسابقه‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه برای همه کسانی که دلشان برای این شهر می‌تپد امکان رقابت سالم را برای جذب ایده‌های خلاق در قالب این مسابقه‌ها فراهم می‌کنیم، افزود: خلاقیت‌هایی در این مسابقه‌ها شکوفا می‌شود که در حالت عادی با آن‌ها مواجه نخواهیم شد. برای مثال در مورد پل طبیعت طرحی برنده شد که تا قبل از آن کسی طراح آن را که یک خانم بود نمی‌شناخت. خانم جوانی که با شرکت جوانی این طرح را ارائه کرده بود.

وی افزود: نمایندگی ما در فرانسه درخواستی را توسط فردی که مجری یکی از پروژه‌های این کشور است دریافت کرد تا این خانم را معرفی کنند تا از تجربه پل طبیعت استفاده کنند که این افتخاری برای کشور است.

حناچی تاکید کرد: تمام تلاش‌های ما این است که کار‌هایی که می‌خواهیم انجام دهیم در قالب برگزاری همین مسابقه‌ها مطرح کنیم تا با معمارانی مواجه شویم که آمادگی بهتری برای ساختن شهر دارند. به زودی برنامه‌های خلاقانه شهر تهران را معرفی خواهیم کرد تا در قالب آن‌ها از زیرساخت‌های موجود بهره بگیریم.

به گزارش ایسنا شهردار تهران در حاشیه برگزاری این اختتامیه در پاسخ به سوالی درخصوص دعوای میان شهرداری تهران و پلیس درخصوص اجرای طرح ترافیک و همچنین اظهار نظر پلیس مبنی بر عدم دریافت نظرات پلیس و اجرای آن‌ها در طرح ترافیک جدید گفت: دعوایی با پلیس نداریم به چیز‌های مثبت فکر کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرح ترافیک حناچی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۷ هزار قلم بلوریجات قاچاق از انباری در شور آباد کهریزک خبر داد و گفت: محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ مهدی افشاری با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی  در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است اما کالاهای موجود در آن در سامانه انبارها ثبت نشده است.

کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق در پاکدشت

وی ادامه داد: ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سالهای گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل 7128 عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، خاطرنشان کرد: ‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد وکارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • اجرای پایلوت طرح بازنگری خطوط تاکسیرانی
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی