Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:27:19 GMT

فیلم/ تمام گل‌های هفته سیزدهم لالیگا؛ دبل مسی در کاشته

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۷۸۷۶

‍‍‍‍‍‍

کلیپی از گل‌های هفته سیزدهم لالیگا را مشاهده کنید.

دریافت 80 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فیلم ورزشی فیلم لالیگا فوتبال بازیکنان فوتبال لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد

پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق، اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت، چون در شبی رقم خورد که آن‌ها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه ۱۸ و مارکوس تورام در دقیقه ۴۹ رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آن‌ها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه ۸۰ توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی، اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد، کارت قرمز گرفت.

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را ۵ بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زد. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال ۲۱-۲۰۲۰ با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود. همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی، اما میلان را ۶۹ امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • حال ناخوش درختان کاشته شده در خیابان رضوان داراب + فیلم
  • طرح«سلامت خانواده و نظام ارجاع» از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • بلینگام از آقای گلی لالیگا دورتر شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!