Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@06:59:00 GMT

سامانه ثبت تعاونی راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۰۲۵

سامانه ثبت تعاونی راه‌اندازی شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدجعفر کبیری گفت : با توجه به اینکه سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور از اوایل آبان به بهره‌برداری رسیده است، بنابراین تشکیل تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها از طریق سامانه مذکور بدون نیاز به مراجعه متقاضی به ادارات و به صورت خدمت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: مجموع زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان و بررسی مدارک آنها را سامانه مذکور نباید از پنج روز کاری تجاوز کند و این موضوع به صورت برخط بررسی و در ارزیابی ادارات تعاون استان‌ها لحاظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: تکمیل اطلاعات اعضای شرکت‌ها و اطلاعات تعاونی در سامانه مذکور در اولویت قرار می‌گیرد و میزان تحقق آن بررسی و در ارزیابی استانی ادارات لحاظ  می شود.

کبیری پیش از این نیز اعلام کرده بود برای کاهش مراجعه فعالان بخش تعاونی به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید همه مسائل آنها از طریق سامانه جامع و هوشمند پیگیری شود.

این سامانه از طریق سامانه http://taavoni.mcls.gov.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی بخش تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دهم بهمن ماه پارسال علی لطفی زاده دستیار ویژه وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور، اعلام کرد که ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی است.

در نامه لطفی زاده آمده بود: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال ۱۴۰۳ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال ۱۴۰۳ قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

بر همین اساس از ۱۴ فروردین ماه ادارات صمت استان‌ها در بخشنامه‌ای به زیرمجموعه‌های خود الزام به ثبت برنامه ماهانه تولید را ابلاغ کردند.

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6080647 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود