Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:14:26 GMT

از دانش آموزان نخبه قرآنی اهواز تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۱۵۵

از دانش آموزان نخبه قرآنی اهواز تجلیل شد

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲۰ نفر از دانش آموزان این ناحیه، موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم استان خوزستان و کشور در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ در رشته های مختلف قرآن کریم را کسب نمایند.

او افزود: به همین منظور، امروز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه، از سوی معاونت پرورشی اداره ناحیه یک در سالن دبیرستان شاهد عفاف مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی اظهار داشت: در این مراسم فواد شوکاوی و سید جاسم موسوی از قاریان برتر کشوری به قرائت آیه‌هایی از قرآن کریم پرداختند و طرفاوی مداح اهلبیت علیهم السلام در خصوص هفته وحدت فضای مراسم را عطر آگین نمود.

به گفته سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، گروه تواشیح دارالقرآن ۱۴ معصوم در این مراسم با صوت دلنشین این محفل قرآنی را نورانی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: سنواتی ریاست شورای شهر اهواز با حضور در این مراسم ضمن تقدیر از این دانش آموزان آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت‌های قرآنی اعلام کرد.

صادق نیسی گمراوی بیان داشت: در این مراسم، همچنین علی عبیات معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه یک، ضمن تبریک و تقدیر از این دانش آموزان آینده رو به رشدی را در عرصه فعالیت‌های قرآنی این ناحیه ترسیم کرد و از زحمات کارشناس قرآن، عترت و نماز طی ۲ سال گذشته تقدیر نمود.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان در مسابقات قرآن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند