Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، محمود محمودی مدیر تعاون روستایی استان تهران در نشست خبری با حضور رئیس مدیریت برنامه‌ریزی استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم اظهار کرد: تنظیم بازار میوه شب عید سال جاری با توجه به تغییراتی که در مسئولیت‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی صورت گرفته به وزارت صنعت، معدن و تجارت منتقل شده و این سازمان دیگر مسئولیتی در این خصوص ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم در ارتباط با ایجاد باراندازها و بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان تهران گفت: با نظر سازمان برنامه و بودجه و ایجاد اساسنامه‌ها به دنبال ایجاد بارانداز و بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در استان تهران هستیم.

مدیر تعاون روستایی استان تهران افزود: برای ایجاد این بارانداز دو مکان پیش‌بینی شده است که به عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پروتئینی خواهد پرداخت.

محمودی گفت: این دو مجتمع در انبارهای امین آباد و قسمت جنوبی شهرستان ری و زمینی به مساحت دو هکتار در شرکت تعاونی سبزی‌کاران در جنب بزرگراه امام علی (ع) راه‌اندازی می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم در ارتباط با اینکه چه بخشی می‌توانند محصولات خود را به طور مستقیم در این مراکز عرضه کنند گفت: تعاونی‌ها و تشکل‌های تولیدی مرتبط و یا هر تولیدکننده‌ای که بتواند محصولات خود را به طور مستمر و مستقیم در این مراکز عرضه کند می‌تواند در این دو مجتمع فعالیت داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان تهران ادامه داد: با وجود اینکه سعی می‌کنیم نهاده‌های بخش کشاورزی نظیر کود، سم و بذر را با قیمتت مناسبی تامین کنیم اما توجه به بخش بازرگانی کشاورزی نیز اهمیت دارد که با ایجاد بازارچه‌ها و مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی می‌توان این زنجیره را نیز کامل کرد.

محمودی افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، تولیدات خود را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند اما این محصولات با قیمت بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد که ایجاد این باراندازها و بازارچه‌ها و تکمیل زنجیره‌های تولید از مزرعه تا سفره به کاهش واسطه‌گری کمک خواهد کرد.

وی همچنین اظهار کرد: برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با شهرداری تهران نیز مذاکراتی داریم تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات خود را درمیادین میوه و تره‌بار به طور مستقیم عرضه کنند.

مدیر تعاون روستایی استان تهران در ارتباط با صادرات محصولات کشاورزی استان تهران تصریح کرد: رب گوجه‌فرنگی،‌ علف و سبزی و صیفی استان تهران در حال برنامه‌ریزی برای صادرات است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان

ایسنا/اردبیل معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان اردبیل از تخفیف ۱۵ درصدی تولیدات صنایع دستی در تعطیلات نوروزی و تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

توحید دلاور قوام ۸ فروردین در بازدید از بازارچه دائمی صنایع دستی اردبیل گفت: باهدف معرفی و عرضه مستقیم تولیدات متنوع صنایع دستی برای گردشگران نوروزی، در تمامی شهرستان های استان بازارچه های موقت صنایع دستی برپا شد که مورد استقبال مسافران واقع شد.

معاون صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: تمامی تولیدات صنایع دستی در سراسر استان از تخفیف ۱۵ درصد برخوردار هستند و این تخفیف ها از امروز شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت .

دلاور قوام افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل بدلیل برخورداری از مواهب متعدد گردشگری همواره یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است، برپایی بازارچه ها و ارائه مشوق ها برای تولیدات صنایع دستی می تواند در عرضه این محصولات و همچنین معرفی فرهنگ اصیل منطقه موثر باشد.

وی ادامه داد : این استان با ۶۰ رشته فعال یکی از استان های پیشرو در حوزه صنایع در کشور است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی اردبیل برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • تخفیف ۱۵درصدی محصولات صنایع دستی تا پایان ماه مبارک رمضان
  • ۱۴۷ طرح مربوط به جهاد کشاورزی اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان