Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، محمد عطریانفر در پاسخ به سؤالی درباره هجمه‌های رئیس جمهور به قوه قضاییه در جریان سخنرانی در شهر یزد گفت: من نمی‌خواهم راجع به فرمایشات اخیر رئیس‌جمهور در یزد حرفی بزنم، ولی یک کلیاتی به ذهنم می‌رسد که می‌خواهم آن‌ها را بیان کنم.

وی افزود: در رابطه با کلیت روابط میان قوا، باور من این است که اگرچه آقایان روحانی و رئیسی دو سال پیش رقیب سیاسی همدیگر بودند، اما در موقعیت فعلی این دو نفر به شایستگی می‌توانند حامیان خوبی در دو قوه برای یکدیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من اراده حرفه‌ای آقای رئیسی را ستایش می‌کنم به این اعتبار که ایشان تسلط کافی بر جوانب حرفه‌ای فعالیت‌های قضایی دارد.

عطریانفر ادامه داد: آقای رئیسی از ابتدا در قوه قضاییه تلاش و فعالیت و مدیریت داشت و پله به پله موقعیت‌های ارتقائی را طی کرد پس شایسته‌ترین کسی است که بعد از سال‌های ۶۰ تا امروز در مسند ریاست قوه قضاییه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سیاست فسادزدایی آیت‌الله رئیسی موجب تشکر و احترام و امتنان است، عنوان کرد: فرمایشات آقای رئیس جمهور در نقد قوه قضاییه ولو درست هم باشد از تریبون‌های رسمی که بیشتر شائبه‌های بهره‌برداری تبلیغاتی از آن می‌شود، مناسب رئیس‌جمهور محترم نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اقتدار نظام سیاسی هر کشور به مولفه‌هایی بستگی دارد که یکی از آن‌ها انسجام هیئت حاکمه است، گفت: در سطوح عالی قدرت سیاسی یک نظام، باید رهبران و مسئولان ارشد، موید و مشوق و مشدّد یکدیگر باشند و اگر مردم احساس دوگانگی و دو پارگی داشته باشند، این احساس بیش از آنکه به یکی از طرفین نقدکننده یا نقدشونده لطمه بزند، برای نظام آثار و لطمات دارد و مردم را نسبت به نظام دچار یک فروپاشی ذهنی می‌کند.

عطریانفر افزود: ما حضور آقای رئیسی در رأس قوه قضاییه را مغتنم می‌شماریم و توصیه من به آقای روحانی این است که از این فرصت تاریخی فراهم‌آمده در قوه قضاییه استقبال کند و احتمالا اگر هم نقدی دارد، آن نقد را دوستانه‌تر و در اتاق‌های در بسته منتقل کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به برخی از محور‌های سخنان رئیس‌جمهور چه بسا این نقد وجود داشته باشد که قرین به صواب نباشد، گفت: آقای اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در پیامد سخنان رئیس جمهور در بحث پرونده بابک زنجانی گفت که اقدامات دستگاه قضایی در این زمینه یک سابقه ۶ ساله دارد و تقریبا از زمان آغاز به کار آقای روحانی در دستگاه اجرایی این پرونده باز شده و چنین پیشرفت‌هایی داشته و این حجم از امکانات مالی را از دست بابک زنجانی درآورده و در اختیار دولت قرار داده است.

عطریانفر خاطرنشان کرد: طبیعی است مخاطبان وقتی این نوع گفتگو‌ها را مقایسه می‌کنند چه بسا حریم آقای روحانی تضعیف شود و قطعا تضعیف رئیس‌جمهور به مصلحت نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا محمد عطریانفر قوه قضاییه سخنرانی روحانی در یزد رئیسی مبارزه با فساد مستند ایکسونامی بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/

 

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

 

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

رئیس جمهور در آغاز سفر ۲ روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

 سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

رییس جمهور کشورمان که به پاکستان سفر کرده در بدو ورود به اسلام آباد یک درخت غرس کرد .

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت.

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

 در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/
  • رئیسی وارد پاکستان شد
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس جمهور ایران
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان
  • رئیس جمهور وارد پاکستان شد
  • اتفاق ویژه در سفر رئیسی به پاکستان