Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:50:53 GMT

برخورد پلیس با خودرو‌های دارای «چراغ چشمک زن»

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۳۶۳

برخورد پلیس با خودرو‌های دارای «چراغ چشمک زن»

مرتضی چغلوند، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از تجهیزات و ابزار‌های ترافیکی مانند آژیر و چراغ گردان‌های ثابت و سیار از ضروریاتی است که پلیس با استفاده از این ابزار‌ها ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهد به طوری که این ابزار‌ها از سوی مردم و رانندگان قابل شناسایی بوده و در هنگام استفاده از آن توسط پلیس مردم به این فرمان‌ها احترام و آن را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا مشاهده می‌شود برخی از شهروندان تعمدا و یا در اثر عدم آگاهی از تجهیزات پلیس مانند چراغ‌های چشمک زن ال‌ای‌دی آبی و قرمز و یا چراغ گردان در خودرو‌های شخصی استفاده می‌کنند که این امر بر خلاف قوانین و مقررات بوده و پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کنند.

رئیس پلیس راهور لرستان خاطرنشان کرد: این تجهیزات در اختیار پلیس و نیرو‌های امدادی بوده و هرگونه سوء استفاده از آن‌ها پیگرد قانونی خواهد داشت و در صورت مشاهده استفاده شخصی از این تجهیزات، خودروی آنان توسط پلیس توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

 

منبع: برنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس راهور قوانین راهنمایی و رانندگی چراغ چشمک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟

خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ از یک موتور ۲.۰ لیتری توربو دیزل بهره می‌برد که با یک گیربکس هشت سرعته همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربو دیزل است که ۱۲۵ کیلووات قدرت و ۴۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته همراه شده است؛ همچنین، دارای قفل دیفرانسیل عقل الکترونیکی است.

شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ از ۷.۶ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند، ظرفیت مخزن سوخت آن نیز ۷۶ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۵۳۳۰ و ۱۹۶۵ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۹۲۰ میلی‌متر است و فاصله بین دو محور نیز ۳۱۱۰ میلی‌متر است.

خودرو جک T9 مدل ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد رو به جلو، نظارت بر توجه راننده، نظارت بر نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، هشدار باز شدن درب خودرو، سنسورهای پارک عقب و دوربین دنده عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های LED اتوماتیگ، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، نمایشگر ۱۰.۴ اینچی، شارژر بی‌سیم تلفن، کروز کنترل تطبیقی، برف پاک‌کن‌های اتوماتیک و تنظیم برقی صندلی راننده اشاره کرد.

کد خبر 739536

دیگر خبرها

  • تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • آشنایی با ابزار تعمیرات موبایل
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • پولیتیکو فاش کرد: سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • خودرو جک T۹ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • تحریف در برخوردِمومنانه