Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:21:01 GMT

زانتی: رئال مادرید به دنبال جذب من بود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۴۱۰

زانتی: رئال مادرید به دنبال جذب من بود

خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر مدعی شد در گذشته پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، خاویر زانتی نیز از آن دسته ستاره هایی بود که تمام دوران ورزشی خود را در یک باشگاه سپری کرده و در لباس نراتزوری به همه افتخارات ممکن در دنیای فوتبال دست یافت. خاویر زانتی در بخشی از سخنرانی در رویدادی که برای رونمایی از یک موزه فوتبالی در مکزیک برگزار شد، از هم تیمی های سابق خود و خانواده اش تشکر کرد که از او در طول دوران ورزشی اش خود حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

خاویر زانتی گفت: "من همیشه از اینتر حمایت می کنم، زیرا این باشگاه بود بود که باعث شد من در فوتبال به جایگاهی دست یابم. اینتر همیشه خانواده و زندگی من بوده و من زمان زیادی از عمر خود را رد این باشگاه سپری کرده ام. بدون تلاش زیاد هم تیمی هایم و حمایت همسرم پائولا و فرزندانم نمی توانستم برای مدتی طولانی در اینتر بازی کنم.

 

امروز دوستان قدیمی من از جمله کسانی که مرا از سن 17 سالگی حمایت کردند، هنوز هم با من همراه هستند. من 25 سال است در ایتالیا زندگی می کنم و به همین دلیل تصمیم گرفتم که تمام حرفه ام را در لباس اینتر سپری کنم و از این انتخاب خوشحال هستم. من این شانس را داشتم که به رئال مادرید انتقال پیدا کنم، اما اینتر زندگی من است."

اینتر میلان رئال مادرید خاویر زانتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان رئال مادرید خاویر زانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزون: دنبال سه تجربه‌گری که زیر آوار‌ها زنده ماندند، هستم + فیلم

عباس موزون، مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» در برنامه «به افق فلسطین» شبکه افق در پاسخ به این سوال که طبق آخرین حضوری که در برنامه داشتید، اعلام کردید به دنبال گمشده فلسطینی می‌گردید. آیا توانستید آن کودک را پیدا کنید؟ گفت: بله، خبرنگار الجزیره را پیدا کردیم و گفت که خودم تصاویر آن کودک را تهیه کردم. تا آن زمان که تصاویر را گرفتم، کودک زنده بود. 

موزون ادامه داد: آن خبرنگار اشاره می‌کرد که در حال حاضر منطقه ام را تغییر دادم و از وضعیت آن کودک اطلاع ندارم. چون زیر بمباران‌ها بودند، آن خبرنگار نتوانست کمکی کند. هنوز به دنبال آن کودک فلسطینی هستم. ما می‌خواستیم روایتش را در فصل پنجم برنامه داشته باشیم، که نشد. آن کودک فلسطینی تعریف می‌کرد زیر آوار موجود مهربان یا فرشته‌ای را دیده، که زیر آوار همراه او بوده و آن موجود از کودک نگهداری می‌کرده و دلداری‌اش می‌داده است. تا اینکه امدادگران راه را برای کودک باز می‌کنند و آن موجود به کودک می‌گوید آنها آمدند، من می‌روم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» روایت دیگری را از زمان جنگ تحمیلی تعریف کرد که در همان دوران جنگ بعد از مدتی مشخص می‌شود کسی در آوار‌های دزفول است. کودکی که هم سن همان کودک فلسطینی بود. وقتی امدادگران آن کودک دزفولی را بیرون آوردند، می‌خواستند آب و غذا بدهند، که آن کودک می‌گوید سیر است. از او می‌پرسند چرا؟ او می‌گوید حاج جمشید در این مدت پیشم بود و برایم آب و غذا می‌آورد. وقتی نشانه‌های حاج جمشید را می‌گیرند، می‌بینند آن مرد در همان ابتدای موشک باران شهید شده و دفن شده بود.

وی به تجربه‌گری که در ترکیه زیر آوار بود اشاره کرد و گفت: در زلزله ترکیه هم کودکی مشابه دو موارد قبل وجود داشته، با این تفاوت که آن فرد چهره موجود اطرافش را به دلیل نورانی بودن نمی‌دید. آن موجود هم در طول آوار از کودک نگهداری کرد، تا امدادگران از راه برسند. ما همچنان به دنبال این سوژه‌ها هستیم.

موزون در پاسخ به سوال که بعضی‌ها به من می‌گویند چرا آنقدر نسبت به جریانات خونسرد هستی، توضیح داد: خب من باید چه بگویم؟ غزه هم از جنس خودمان است. ما مرد همین میدانیم و جزء زیبایی چیز دیگری نمی‌بینیم. خون زیباست؟ کشتار زیباست؟ نه! مقاومت زیباست. از خدا می‌خواهم صلح از راه برسد. خدا! آقای ما را برسان. مرزها، سیم خاردارها، دکل‌ها، دژبانی‌ها، دیده‌بانی‌ها، شب‌بیداری‌ها، نخوابیدن‌ها، دیده‌های گریان برچیده شود. همه بی مرز در صلح و صفا باشیم. ۱۴ قرن است که دکترین ما دفاعی است. ما دعوایی نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • موزون: دنبال سه تجربه‌گری که زیر آوار‌ها زنده ماندند، هستم + فیلم
  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است