Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@09:29:49 GMT

ترکیه از دستگیری یکی دیگر از سرکردگان داعش خبر داد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۴۸۰

ترکیه از دستگیری یکی دیگر از سرکردگان داعش خبر داد

وزیر کشور ترکیه از دستگیری یکی دیگر از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، ترکیه چهارشنبه اعلام کرد که یکی از سرکردگان داعش  در سوریه را دستگیر کرده است .

به نوشته خبرگزاری «یونایتدپرس اینترنشنال» «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه  به نام این شخص اشاره‌ای نکرد، اما گفت که فرد دستگیر شده یک مقام مهم داعش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آمادگی فرانسه برای مذاکره با ترکیه در مبارزه علیه داعش!

یک مقام امنیتی ترکیه چندی قبل نیز مدعی شد که خواهر بزرگتر «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی داعش را در شمال غربی سوریه بازداشت کرده‌ است .

آنکارا همچنین اعلام کرده که استرداد تروریست‌های خارجی داعش را این هفته تحت هر شرایطی آغاز خواهد کرد و آلمان و هلند در این زمینه موافقت کرده‌اند

سویلو در این زمینه نیز گفت: «ما سیاست خودمان را داریم و آن را به طور قطعی اجرا می‌کنیم. ترکیه هتل تروریست‌های خارجی نیست.»

‌ وزیر کشور ترکیه جمعه گفت، استرداد اعضای دستگیر شده داعش به کشورهایشان چند روز دیگر آغاز می‌شود.سویلو گفت، تاکنون از ورود ۷۶ هزار داعشی به ترکیه جلوگیری شده است.

فرانسه متعهد شده ۱۱ شهروند خود که به داعش پیوسته‌اند را بپذیرد، اما انگلیس از پذیرش این مسئله امتناع ورزید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان داعش ترکیه گروه تروریستی داعش سوریه انگلیس سلیمان سویلو فرانسه آلمان ابوبکر البغدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • توضیح آنکارا درباره دو عامل حمله تروریستی مسکو
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست