Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:27:29 GMT

برتری بارسلونا در بازی دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۵۴۳

برتری بارسلونا در بازی دوستانه

تیم فوتبال بارسلونا در بازی دوستانه به برتری دست یافت. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا در بازی دوستانه مقابل تیم دسته پایین‌تر «کارتاخنا» به برتری 2 - صفر دست یافت.

 در این بازی که بارسا  تقریبا با تیم دوم خودش به میدان آمده بود، پرس در دقیقه 64 و مارکس در دقیقه 88 برای تیم اول ایالت کاتالونیا گلزنی کردند و پیروزی تیمشان را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومان: احتمال دارد سرمربی بارسلونا شوم

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور

استقلالی ها دو بازی تدارکاتی پیش از بازی با تراکتور برگزار می کنند.

طرفداری | استقلال از فرصت تعطیلی لیگ برتر و پیش از دیدار حساس مقابل تراکتور استفاده خواهد کرد و دو بازی دوستانه برگزار می‌کند.

شاگردان جواد نکونام که در هفته بیست و چهارم لیگ برتر توانستند با غلبه بر شمس‌آذر قزوین به صدر جدول بازگردند، با توجه به تعطیلی مسابقات و برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با انجام دو بازی تدارکاتی، آمادگی جسمانی و روحی خود را برای شروع مجدد لیگ برتر و دیدار حساس مقابل تراکتور حفظ کنند.

طبق تصمیم کادر فنی استقلال، این تیم در دیداری دوستانه به مصاف یکی از تیم‌های لیگ برتر و در دیداری دیگر به مصاف یکی از تیم‌های لیگ دسته اول خواهد رفت تا با چالش‌های مختلفی روبرو شده و برای بازی حساس مقابل تراکتور که در تاریخ 12 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، آماده شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • برتری ذوب آهن در وقت اضافه
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد
  • دو بازی دوستانه برای استقلالی‌ها پیش از بازی با تراکتور