Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی می گوید در بهترین فرم دوران فوتبالی اش قرار دارد، هر چند معتقد است شانس چندانی برای کسب جایزه توپ طلا ندارد.

طرفداری - روبرت لواندوفسکی که به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر بایرن مونیخ انتخاب شد، در دیدار مقابل دورتموند به رکوردشکنی هایش ادامه داد. مهاجم تیم ملی لهستان طی کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص مصدومیتش و زمان عمل جراحی بر روی پایش گفت:

احساس درد و ناراحتی نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل جراحی بر روی پایم باید بگویم که در پایان نیم فصل اول در ماه دسامبر آن را انجام خواهم داد. در حال حاضر این مصدومیت، در تمریناتم خللی وارد نمی کند.

 لواندوفسکی که یکی از نامزدهای کسب جایزه توپ طلای اروپا در سال 2019 است، گفت:

بسیار خوشحالم که در میان نامزدهای کسب جایزه توپ طلا قرار گرفتم. با این حال، با توجه به اینکه شانس کمی برای کسب آن دارم، روی چیزهای دیگر تمرکز می کنم.

 لواندوفسکی در مورد عملکردش در فصل جاری نیز صحبت کرد. وی با به ثمر رساندن 16 گل در فصل جاری بوندسلیگا، در صدر جدول کفش طلا قرار دارد.

عملکرد بسیار خوبی تاکنون داشته ام و در حقیقت در بهترین فرم دوران حرفه ای ام قرار دارم. سن فقط یک عدد است. خوشحالم که در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارم. جدای از گل هایی که به ثمر می رسانم، احساس خوبی در زمین دارم و همچنین با بازیسازی از هم تیمی هایم حمایت می کنم.

رابرت کواچ پس از کسب نتایج ضعیف از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد و هانس دیتر فلیک به عنوان سرمربی جدید مشغول به فعالیت شد. لواندوفسکی در خصوص تغییر و تحولات در کادر فنی بایرن مونیخ گفت:

متاسفانه در زمان خوبی قرار نداریم، زیرا در میانه فصل هستیم و مربیان زیادی در بازار نیستند، اما تصور می کنم هانسی فلیک گزینه مناسبی است. او این شانس را دارد که حداقل تا پایان فصل سرمربی ما باشد. ما رابطه خوبی با او داریم و به لحاظ دانش تاکتیکی و فوتبالی در سطح بالایی قرار دارد. در کوتاه مدت، او به ما نشان داد که روی چه ویژگی هایی می توانیم کار کنیم، تا بهتر بازی کرده و پیروز شویم.

 اما رابطه میان بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن تیم چگونه است؟

جدای از نویر، تیاگو و پریشیچ، زمانیکه در رختکن می نشینم همواره با نیکلاس زوله صحبت می کنم. داوید آلابا بازیکن دیگری است که رابطه خوبی با وی دارم. من همچنین می توانم به این گروه سرژ گنابری را اضافه کنم. در تیمی که 25 بازیکن دارد، غالباً ارتباط بهتری با 5 یا 6 بازیکن دارید، اما جو بایرن مونیخ بسیار خوب است. من با تمام بازیکنان در ارتباطم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)

گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • گزینه اصلی بایرن: مربی محبوب لیگ برتر!
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • گل ماتیس تل به اونیون برلین (اونیون برلین 0-4 بایرن مونیخ)