Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که 30 درصد از شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های مجاور غزه، منازل خود را از بیم حملات موشکی مقاومت ترک کردند.

منابع عبری زبان گزارش دادند، هزاران نفر از شهرک‌نشینان از بیم حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، خانه‌های خود را ترک و راهی پناهگاه‌ها شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و امروز بیش از ۳۵۰ موشک شلیک شده از غزه را رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که از صبح امروز(چهارشنبه) بیش از 120 فروند موشک از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر اصابت یک فروند موشک گروه‌های مقاومت به جنوب فلسطین اشغالی یک شهرک‌نشین کشته شد.

پیشتر منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که در حمله موشکی به عسقلان، دو نفر از شهرک‌نشینان زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

تنش‌ها میان غزه و رژیم صهیونیستی پس از آن آغاز شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه منزل مسکونی «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد سرایا القدس در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند و وی را به شهادت رساندند. رژیم صهیونیستی به جز ابوالعطا، شش نفر دیگر از اعضای شاخه نظامی جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید