Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:16:52 GMT

قدردانی خانه به خانه از مردم مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۶۳۸

ایسنا/ایلام امروز روحانیون اعزامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی از مردم مرزدار مهران قدردانی کردند.

«حشمت‌الله رستمی» در این باره گفت: در این راستا 120 نفر از روحانیون به‌صورت گروه‌های سه نفره برای توزیع این بسته‌های فرهنگی به درب منازل مردم مهران مراجعه می‌کنند، یادآور شد: این بسته‌های فرهنگی در روزهای سه‌شنبه 21 و چهارشنبه 22 آبان ماه سال جاری در بین مردم مهران توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام با اشاره به میزبانی مردم مهران از زوار اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم شهرستان مهران از زائران اربعین حسینی و به‌منظور تقدیر از خدمت‌رسانی مردم این شهرستان، رهبر معظم انقلاب از مردم این شهرستان تقدیر می‌کند.

رستمی تصریح کرد: علاوه بر بسته‌های فرهنگی، تقدیرنامه‌ای به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به‌منظور پاسداشت خدمات مردم مهران در ایام اربعین به مردم اهدا می‌شود تا سال‌های آینده نیز شاهد خدمات‌رسانی مردم این منطقه به زائران اربعین حسینی باشیم.

وی همچنین از سفر رئیس سازمان تبلیغات کشور به استان ایلام و شهرستان مرزی مهران خبر داد و گفت: همچنین مراسم جشنی به مناسبت میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام (ص) در صحن مطهر امامزاده سید حسن (ع) شهرستان مرزی مهران در شب پنج شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی و اقشار مختلف شهرستان مهران برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسام الدین حسینی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) دیلم عنوان کرد: کیفیت ارائه خدمات درمانی در دیلم باید به نحوی باشد که مردم شهرستان از مراجعه به سایر شهرستان‌ها بی نیاز باشند.

دادستان شهرستان دیلم ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت بیان کرد: با توجه به وجود امکانات سخت افزاری مناسب در بیمارستان بقیه الله الااعظم (عج) که بخشی توسط خیرین تهیه شده است، دانشگاه علوم پزشکی به پاس ارج نهادن به کار ارزشمند خیرین، نیروی متخصص کافی را جهت استقرار در بیمارستان فراهم کند.

حسینی اضافه کرد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند با کمک خیرین در جهت جذب متخصصین کارآزموده کشور، شهرستان را به عنوان قطب پزشکی استان معرفی کند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضائی در شهرستان از تمام ظرفیت خود جهت ارتقا سطح کیفی درمان و سلامت عموم مردم نیز استفاده کرده و هیچ گونه قصوری را در این امر نمی‌پذیرد.

کد خبر 6079303

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • ۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت