Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در نشست مدیران استانی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های به عمل آمده از سوی مدیران و کارکنان در جابه‌جایی مطلوب زائران اربعین حسینی در سال‌جاری، اظهار داشت: عامل موفقیت در جابه‌جایی زائران ،جمع‌نگری ، همکاری و تلاش گروهی دست‌اندرکاران،‌ مدیران و کلیه کارکنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراگیری زبان مدیریت و عمل‌گرایی جمعی و گروهی مهمترین عامل موفقیت در امور و فعالیت‌های مختلف سازمانی است که جمع کثیری از کاربران و هم‌وطنان از آن بهره‌مند می‌شوند. حسن‌نیا، با اشاره به برنامه‌های اصلی این سازمان تا پایان‌ سال‌جاری افزود: اجرای طرح ابرار و احداث راه‌های روستایی، عملیات راهداری زمستانی، بهره‌گیری از شرکت‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و ساماندهی وانت‌بارها از جمله برنامه‌های اصلی این سازمان تا پایان سال‌جاری است که می‌بایست با برنامه‌ و آگاهانه، عملیاتی شده و بازدهی مناسبی در اقتصاد کشور به همراه داشته باشد. معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون،‌ علیرغم محدودیت‌های مالی و اعتباری، با همدلی و هم‌فکری صورت گرفته و بهره‌گیری از امکانات و توان موجود، موفقیت‌های قابل توجهی در بخش حمل و نقل کالا و حمل کالاهای اساسی، نگهداری راه‌ها و بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده از سیل صورت گرفته است. معاون وزیر راه و شهرسازی نظارت و کنترل قراردادها و پروژه‌ها را عامل مهم دیگری در پیشبرد اقدامات این سازمان برشمرد و افزود: معاونین راهداری و معاونین فنی و نظارت می‌بایست  نسبت به پروژه‌های تحت حوزه فعالیتی، حساسیت بیشتری داشته باشند و عملکرد اقدامات انجام شده از سوی پیمانکاران را به طور مستمر ارزیابی کنند. 

گفتنی است در ادامه این نشست از سوی اعضای هیأت عامل، معاونین و تعدادی از مدیران ستادی و استانی، عملکرد اقدامات و برنامه‌های انجام شده در حوزه فعالیتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ارایه شد. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت:به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان مهاباد به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

فاروق سلیمانی گفت: در این جلسه موضوعات ساماندهی سایت پسماند مشترک مهاباد_میاندوآب، مدیریت پسماند‌های عمرانی و اقدامات انجام شده در راستای پویش مسیر سبز_ایران پاک مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نصب تصفیه خانه شیرابه و آماده سازی لندفیل ها، معرفی معادن متروکه جهت تخلیه پسماند‌های عمرانی، انتقال پسماند‌های شهر گوگ تپه به سایت مشترک از جمله مصوبات این جلسه بود.

سایت مشترک پسماند دو شهر مهاباد ومیاندو آب در مرز حوزه استحفاظی دو شهرستان و در اراضی روستاه‌های تنک بالکه مهاباد واسماعیل کندی میاندو آب واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!