Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:56:23 GMT

برخورد پلیس با خودروهای چراغ چشمک‌زن در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۸۰۱

برخورد پلیس با خودروهای چراغ چشمک‌زن در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از برخورد پلیس با خودروهایی شخصی که از چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی استفاده می‌کنند، خبر داد.

سرهنگ مرتضی چغلوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیراً مشاهده می‌شود برخی از شهروندان تعمداً و یا در اثر عدم آگاهی از تجهیزات پلیس مانند چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی آبی و قرمز و یا چراغ گردان در خودروهای شخصی استفاده می‌کنند که این امر برخلاف قوانین و مقررات بوده و پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این تجهیزات در اختیار پلیس و نیروهای امدادی بوده و هرگونه سوءاستفاده از آن‌ها پیگرد قانونی خواهد داشت و در صورت مشاهده استفاده شخصی از این تجهیزات، خودروی آنان توسط پلیس توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد حسین سپه وند امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در جریان رصد و پایش فضای مجازی و اجرای طرح برخورد با فروش سوالات و تجهیزات تقلب در کنکور و امتحانات نهایی، کارشناسان پلیس فتا لرستان فردی را که اقدام به فروش ابزارهایی برای تقلب در امتحان به فروش می‌رساند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، افزود: این گونه افراد با انتشار آگهی در شبکه‌های مجازی و سایت‌های واسط خریدوفروش، اقدام به فروش سوالات و تجهیزات تقلب کنکور به قربانیان کرده و ضمن اینکه سعی می‌کنند نظم کنکور و عدالت برگزاری کنکور سالم بین داوطلبان را برهم بزنند، تنها به دنبال کلاهبرداری و کسب منفعت برای خود بوده و طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده هیچ‌گونه دسترسی به سوالات کنکور و امتحانات نهایی ندارند و به‌هیچ‌عنوان نباید ادعای آن دراین‌خصوص را باور کرد.

رئیس پلیس فتا لرستان با بیان اینکه فروش هر گونه تجهیزات تقلب که عدالت و رقابت سالم بین داوطلبان امتحانی را به خطر بیندازد جرم است، گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی و اقدامات فنی فروشنده این تجهیزات را در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی لازم، ایشان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سپهوند، تصریح کرد: خریدوفروش هرگونه تجهیزات برای تقلب در امتحانات کنکور جرم بوده و با متخلفان برابر با قانون برخورد قضائی صورت خواهد گرفت، همچنین شهروندان می‌توانند در صورت مواجه با این‌گونه جرایم در فضای مجازی با مرکز فوریت‌های پلیس فتا به شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس گرفته و کارشناسان ما در پلیس فتا را جهت برخورد قانونی با آنها در جریان بگذارند.

کد خبر 6087767

دیگر خبرها

  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری