Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها گفت: اگر تاسیسات هسته ای در محدوده شیروان اجرا شود برای منطقه ارزش افزوده اقتصادی ایجاد می کند و یک سایت به نفع اقتصاد منطقه و افزایش ماندگاری محصولات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ صولت ثنا عصر چهارشنبه در بازدید از مجتمع آموزش عالی شیروان اظهار داشت: نگاه اولیه ما برای سامانه پرتودهی گاما برای استریل کردن تجهیزات پزشکی، دیالیز و افزایش ماندگاری مواد غذایی خرما، پسته، سیب زمینی، پیاز، زعفران، انواع خشکبار و غلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سازمان انرژی اتمی ایران و مدیر عامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها با بیان اینکه باید بخش خصوصی را درگیر سرمایه گذاری کنیم افزود: چرا که به نفع منطقه است که مبانی زیرساخت، زمین و مجوز را سازمان انرژی اتمی می دهد که ابتدای کار را شروع می کنیم و می توانیم از سرمایه گذاران منطقه به صورت تعاونی تامین کنیم.

 

صولت ثنا گفت: محصولات پرتودهی شده برای انبار کردن خوب است که محصول را سلامت نگه می دارد و با توجه به دیتایی که می گیریم باید دید کدام یک برای منطقه مناسب است که سامانه را ظرف ۲ سال می توانیم راه اندازی کنیم ولی باید یک بیزینس پلن مناسب برای کار دید.

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم گفت: این شهرستان قطب کشاورزی و محصولات زیادی اعم از کشاورزی و دامپروری است که ظرفیت های بسیار بالایی دارد.

 

عبدالرضا عزیزی اظهار داشت: باید این فرهنگ را مدنظر قرار داد که اگر علامت و مارک پرتودهی نباشد؛ نباید از آن استفاده کرد.

 

فرماندار شیروان هم گفت: این شهرستان ظرفیت خوبی در حمایت از حوزه های مختلف سرمایه گذاری دارد چرا که مجوز سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان اخذ می شود.

 

امین رضا مرآتی اظهار داشت: هم اینک مجتمع آموزش عالی شیروان، ۱۱۰ هکتار زمین آماده کشت دارد و ۶۰ هکتار در حاشیه جاده است.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت خبرگزاری شبستان اصفهان مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شیراز کانون های مساجد تاسیسات هسته ای درآمدزایی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر: به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله‌ای انجام نشده است

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین این خبرنگار اعلام کرد: به تاسیسات هسته‌ای حمله‌ای انجام نشده است.

کد خبر 845455 برچسب‌ها خبر ویژه استان اصفهان

دیگر خبرها

  • شبکه خبر: به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله‌ای انجام نشده است
  • اعلام آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • اولیانوف: بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم