Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:25:22 GMT

تهدید سرمربی پرسپولیس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۸۹۶۵

تهدید سرمربی پرسپولیس تکذیب شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس این روز‌ها دردسر‌های فراوانی برای مدیریت این باشگاه ایجاد کرده است.

محمد حسن انصاری فرد و همکارانش در صدد هستند با جذب منابع از حامیان مالی پرسپولیس هرچه سریع‌تر شرایط اقتصادی خوبی را برای گابریل کالدرون و شاگردانش ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان پایتخت چند روز پیش در حاشیه تمرین این تیم با گلایه مجدد ازشرایط اعلام کرد اگر وضعیت پرسپولیس تا اول دسامبر درست نشود تصمیم جدیدی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: واکنش انصاری‌فرد به نامه فسخ قرارداد کالدرون و اظهارات تابش

در این حال یکی از رسانه‌ها مدعی شد کالدرون در یک ماه اخیر به فاصله زمانی ۱۰ روز ۲ نامه برای مدیریت این باشگاه ارسال کرده و خواهان دریافت مطالباتش شده است. ضمن اینکه او نسخه‌ای از این نامه‌ها را هم در اختیار فیفا قرار داده است. طبق ادعای این رسانه  قرار است کالدرون یک هفته دیگر سومین نامه اش را هم به باشگاه بفرستد و اگر پرسپولیس پس از دریافت نامه سوم تا ۱۰ روز پول او را ندهد، کالدرون می‌تواند قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده و کل پولش را بگیرد.

با این وجود یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ارسال نامه از سوی کالدرون و خبر تهدید به فسخ قرارداد او را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشکاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • (عکس) استوری ویژه سرمربی پرسپولیس برای کنعانی‌زادگان
  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس