Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "فلسطین الیوم"، "زیاد نخاله" تصریح کرد: در صورتی که اشغالگران با شروط ما موافقت کنند، هیچ مشکلی با پایان درگیری‌ها نداریم و آتش‎بس می‌تواند هر زمانی روی دهد.

وی اضافه کرد: اگر تل آویو با شروط ما موافقت نکند، راه برای جنگ باز است.

النخاله ادامه داد: اگر اسرائیل به هریک از بندهای توافق متعهد نباشد، ما فورا به آن پاسخ خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در خصوص نقش مصر برای توقف درگیری‌ها در نوار غزه گفت: طرف‌های مصری تلاش زیادی انجام دادند تا حملات اسرائیل به فلسطین پایان یابد.

وی ادامه داد: به طرف مصری اعلام کردیم که تنها در صورتی که این شرایط محقق شود، با آتش بس موافقت خواهیم کرد.

النخاله تصریح کرد: به حملات ادامه می‌دهیم و در صورتی که دشمن شروط جهاد اسلامی را برآورده نکند، تمامی شهرهای اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد.

وی با بیان این‌که سرایا القدس تاکنون تمام موشک‌ها و تسلیحات خود را برای مقابله با اسرائیل رو نکرده است، گفت: تصمیم ما از روز نخست این بوده که عمق خاک اسرائیل را هدف موشکی قرار دهیم.

النخاله ادامه داد: تمامی گروه‌های مقاومت در میدان حضور دارند، اما سرایا القدس در حال حاضر در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به این که این گروه می‌تواند، جنگ را برای مدتی طولانی مدیریت کند، افزود: تصمیم پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی پس از ترور شهید ابو العطا بسیار سریع و حتی قبل از تشییع پیکر پاک او گرفته شد.

سخنان النخاله پس از آن روی می‌دهد که سرزمین‌های اشغالی از روز سه‌شنبه و به دنبال ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی و حملات تلافی‌جویانه این گروه به رژیم صهیونیستی نا آرام است.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه‌شب در ادامه تجاوز به نوار غزه، مواضع گروه‌های مقاومت را هدف قرار داد که طی آن دو فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند.

با شهادت این دو نفر، شمار شهدای فلسطینی از سه‌شنبه تاکنون به ۲۶ نفر رسید و ۷۰ نفر دیگر نیز در این حملات زخمی شدند.

بدنبال ادامه تجاوزگری رژیم صهیونیستی، حملات جبهه مقاومت علیه مواضع صهیونیست‌ها نیز شدت گرفت بطوری که تاکنون بیش از ۳۶۰ موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شده است.

بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی، حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و نیز ترور رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین را محکوم کردند.

برچسب‌ها فلسطین جهاد اسلامی فلسطین سرایا القدس رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فلسطین جهاد اسلامی فلسطین سرایا القدس رژیم صهیونیستی فلسطین جهاد اسلامی فلسطین سرایا القدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای ادامه کشتار رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش‌ها از گورهای دسته جمعی کشف شده اخیر در مجتمع پزشکی نصر در خان یونس در جنوب نوار غزه، حاکی از آن است که صدها آواره، مجروح و بیمار و همچنین کاروان‌های پزشکی قبل از اعدام و دفن دسته جمعی در معرض انواع شکنجه و آزار قرار گرفتند.
 
سازمان همکاری اسلامی این اقدامات را جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و تروریسم سازمان یافته دولتی دانست که بر اساس قوانین کیفری بین‌المللی مستلزم تحقیق، پاسخگویی و تحریم است.
 
این سازمان همچنین تاکیدکرد که دیوان کیفری بین‌المللی باید مسئولیت خود را در این زمینه بر عهده بگیرد.
 
سازمان همکاری اسلامی، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول عواقب جنایات و اقدامات تروریستی مستمر علیه مردم فلسطین دانست که همه ارزش‌های انسانی را نفی می‌کند و نقض آشکار قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.
 
این سازمان در پایان باردیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت خواست جنایات جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را متوقف کرده و حمایت بین‌المللی برای مردم فلسطین را محقق کنند.
 

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است