Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه شروط موردنظر خود را برای آتش بس با رژیم صهیونیستی- که قرار است با میانجی گری مصر برقرار شود- اعلام کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که در صورت عدم رعایت این شروط، این جنبش آماده است تا به حملات راکتی نامحدود خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی در گفتگو با شبکه المیادین ضمن اشاره به اینکه مصری ها ظرف ۴۸ ساعت گذشته تلاش زیادی برای برقراری آتش‌بس انجام داده اند، اظهار داشت: «تنها در صورتی آتش‌بس برقرار خواهد شد که صهیونیست‌ها متعهد شوند سیاست ترور را کنار گذاشته و به راهپیمایی‌های بازگشت در روزهای جمعه حمله نکنند».  

وی همچنین خواستار رفع محاصره اسرائیل از نوار ساحلی فلسطین شد.

النخاله تأکید کرد «چنانچه رژیم صهیونیستی با این دو شرط موافقت کند، توافق آتش بس را همین امشب امضا خواهد کرد»؛ اما هر لحظه که این توافق نقض شود، جهاد اسلامی بار دیگر به مواضع صهیونیست‌ها حمله خواهد کرد.

کد خبر 4771923

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی میانجیگری مصر آتش بس ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق سوریه فلسطین ایران دونالد ترامپ ترکیه روسیه لبنان برجام بولیوی عربستان سعودی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است

جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز در غزه به هیچ هدفی دست نیافته‌است
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد