Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:35:59 GMT

اگر رژیم صهیونیستی وارد جنگ شود پشیمان خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۲۱۵

اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از طریق ترور بهاء ابوالعطا فرمانده سرایا القدس اهداف تاکتیکی را دنبال می کند.

اخبار بین‌الملل- وی افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا از طریق دنبال کردن یک سیاست امنیتی جدید، از بحران های حقوقی و سیاست داخلی خود فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدان گفت: اشغالگران می خواهند از این طریق به محور مقاومت که هر روز در منطقه قدرتمند تر می شود پیام ارسال کنند.

وی افزود: این مقاومت است که تحولات میدان نبرد را تعیین می کند. اگر اسرائیل وارد جنگ شود پشیمان خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه همزمان با برگزاری جلسه شورای جنگ رژیم صهیونیستی در قلب شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش‌ مشرق و به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان امروز پنجشنبه بار دیگر در منطقه «کریاه» در مرکز شهر تل آویو که مقرهای سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی در آنجا قرار دارد، تظاهرات کردند.

آنها در این تظاهرات سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفته و خواهان بسته شدن قرارداد مبادله اسیران فلسطینی با بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین شدند.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، توده صهیونیستها و بویژه خانواده های اسیران صهیونیست و همچنین محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و ائتلاف حاکم او را مسئول غافلگیر شدن این رژیم در برابر مقاومت فلسطین و وقوع این عملیات می دانند و از عملکرد نتانیاهو در مدیریت جنگ انتقاد می کنند.

خانواده های اسیران صهیونیست و شهرک نشینان از آغاز عملیات طوفان الاقصی بارها علیه سیاست های کابینه تظاهرات کرده اند که به زد و خورد با پلیس و بازداشت شماری از آنها منجر شده است. آنها تاکید کرده اند که کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت بستگان اسیر خود در نزد مقاومت فلسطین بی توجهی می کند و آنها در اولویت تصمیم گیری های اعضای کابینه قرار ندارند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه