Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:41:09 GMT

برف شمال غرب کشور را سفیدپوش می‎کند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۳۱۱

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با نفوذ سامانه ناپایدار از بعدازظهر روز پنجشنبه در کلیه مناطق استان اردبیل به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش متناوب باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

سیاوش محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند، با نفوذ سامانه ناپایدار از بعدازظهر روز پنجشنبه در کلیه مناطق استان اردبیل به‌ویژه مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش متناوب باران و برف تا صبح روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی استان گاهی به‌ صورت تند و کاهش محسوس دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۴ درجه سلسیوس خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان تصریح کرد: لغزندگی، یخبندان، رخداد مه و کاهش دید به‌خصوص در جاده‌ها و گردنه‌های مواصلاتی استان دور از انتظار نیست.

محمدی در خصوص رعایت نکات ایمنی در این شرایط تشریح کرد: کشاورزان از تجهیزات آبیاری تحت فشار برای پیشگیری از یخزدگی لوله‌ها و مخازن آب حفاظت نموده و با تنظیم دمای انبارها، گلخانه‌ها، مراکز دامداری و مرغداری و همچنین بازدید ضدیخ رادیاتور وسایل نقلیه و ماشین آلات کشاورزی از خسارات احتمالی جلوگیری کنند.

وی بر خودداری از ترددهای غیر ضروری در جاده‌های مواصلاتی استان، نمک پاشی و محلول پاشی معابر و محورها مواصلاتی به‌ویژه در ساعات اولیه صبح برای جلوگیری از یخ زدگی تأکید کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رسول دانیال زاده بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا هواشناسی بارش برف پیش بینی وضع هوا رسول دانیال زاده بهاء ابوالعطا حسن حیدری آنفولانزا غزه بولیوی شبکه حقانی فردو خانه پدری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

وی افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6087640

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور