Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد ستوده در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخلستان‌ها جاذبه توریستی هستند و در کنار آن ارائه محصولات و برگزاری جشن برداشت خرما در سال‌های آتی نخل و خرما در برنامه جامع گردشگری استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نخل و خرما در برنامه جامع گردشگری استان بوشهر جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت افزود: امیدواریم با برگزاری همین نمایشگاه‌ها و تبادل تجربه هم در بحث فروش و هم ارتقا کیفیت محصولات موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده اضافه کرد: امیدواریم تا آخر سال مجموعه دو هزار و ۴۰۰ هکتاری سعدآباد در بحث آبیاری تحت‌فشار را تمام کنیم.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به فعالیت‌های زیرساختی معاونت عمرانی استانداری در حوزه کشاورزی، بیان کرد: در بحث آبیاری تحت‌فشار شاید کاری که در دو سال اخیر انجام‌گرفته در ۱۰ سال قبل نبوده است.

بسته‌بندی مشکل اصلی صنعت خرما

وی با بیان اینکه آبیاری تحت‌فشار، آب مصرفی را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده و کیفیت محصول را بالا می‌برد، افزود: مشکل اصلی صنعت خرما بسته‌بندی این محصول است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: هنوز بعد از چندین سال تبلیغ و کار، نتوانسته‌ایم مشکل بسته‌بندی خرما را کامل حل کنیم و در این نمایشگاه هم مشهود بود که امیدواریم با دست‌اندرکاران و مسئولین حوزه خرما بتوانیم این مسئله را اساسی حل کنیم و از بسته‌بندی‌های زخیم و سنتی به بسته‌بندی جدید روی بیاوریم.

کد خبر 4771895

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر نخلستان بسته بندی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند قزوین سفر استانی هفته وحدت پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تولید و بسته بندی ده‌ها تن مربای توت فرنگی در کارخانه (فیلم) فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • توجه ویژه صنعت هسته‌ای به فناوری‌های روز دنیا
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر