Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حواشی مطرح شده نسبت به سخنرانی رئیس جمهور در شهر یزد اینکه عده‌ای بیان می‌کنند مطابق ماده ۶۰۶ قانون مجازات‌های اسلامی رئیس جمهور به دلیل آنکه از فسادها اطلاع داشته است اما بازگو نکرده است باید به ۲ سال حبس محکوم شود، گفت:  مسائل قضایی را نباید وارد مسائل سیاسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور اگر اطلاعات و اسنادی دارد باید آن‌ها را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد، این قوه هم باید بدون ملاحظات سیاسی آن را پیگیری کند.

به گفته وی عزم نظام هم بر این است که بدون نگاه سیاسی پرونده‌های فساد پیگیری شود.

فلاحت پیشه با بیان اینکه ما در ایران با یکسری تکفیری‌های یقیه سفید مواجه هستیم، عنوان کرد: رفتارها و کارهایی را در هفته وحدت در مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم که خلاف منافع و مصالح کشور است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکفیری‌های یقه سفید کسانی هستند از ابزارهای در اختیارشان با هدف ایجاد دو قطبی در جامعه گام بر می‌دارند و بسیار هم اصرار دارند که هر شخصی را مقابل مقام معظم رهبری قرار دهند.

وی تاکید کرد: این جریان تکفیری یقه سفید از مرکز تا شهرستان‌های کوچک کشیده شده‌اند و ابزارهای‌شان که  همان تریبون‌ها، رسانه ها و فضای مجازی هستند استفاده می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز ما به این جریان می‌گویم تکفیری‌های یقه سفید اما اگر در شرایط خاصی قرار گیرند و اسلحه به دستشان بیفتد حتما همان کار را انجام می‌دهند که داعشی‌ها انجام می‌دادند. 

وی خاطر نشان کرد: تلاشی که برای دوقطبی‌سازی و ایجاد کانون‌های دشمنی در ستون‌های نظام انجام می‌دهند کم از کارهای نیست که جریان تکفیری انجام می‌دهد. کشور ما از این جریان‌سازی هیچ سودی نمی‌برد که یک عده بیایند رئیس‌جمهور را در مقابل رهبری قرار دهند.

فلاحت‌پیشه خاطرنشان کرد: آقای روحانی کسی است که همواره هم ملاحظات فقهی و هم ملاحظات اصل ۱۱۰ قانون اساسی را رعایت می‌کند و جالب است در این همین رابطه بسیاری از افراطیون جریان چپ با ایشان زوایه گرفته‌اند. 

وی تاکید کرد: کسانی که امروز به دنبال وحدت‌شکنی هستند و سامان مدیریتی را در مقابل نظام فقهی کشور قرار می‌دهند ناخودآگاه نقش ستون پنجم را ایفا می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حشمت الله فلاحت پیشه ستون پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. واقعاً نمی‌توانم حس و حالم را توصیف کنم. خدا را شکر این طلسم شکنی توسط من انجام شدم و در این رشته توانستم به سهمیه المپیک برسم. بعد از اینکه سعید کیخا تا یک قدمی المپیک توکیو رفت، ما هیچ زمانی در تاریخ ژیمناستیک موفق به کسب سهمیه و حضور در المپیک نشده بودیم، اما حالا این اتفاق توسط من افتاد. از بابت آن خدا را هزار بار شکر می‌کنم که می‌توانم حضور در المپیک را تجربه کنم.

وی گفت: من امسال در بازی‌های آسیایی هانگژو هم به اولین مدال این رشته بعد از ۸۰ سال رسیدم. اما حضور در مسابقات آسیایی و المپیک زمین تا آسمان تفاوت دارد. هدف همه ورزشکاران رسیدن به المپیک است، من همه تلاشم را کردم و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق تاریخی برای من رقم خورد. امیدوارم در المپیک بتوانم نمایش قابل قبولی داشته باشم.

ملی‌پوش المپیکی ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که برای حضور در المپیک چقدر شانس برای خودش متصور بود، گفت: من در چهار مسابقه گزینشی المپیک شرکت کردم که نتیجه خوبی هم در سه مسابقه گرفتم، در جام جهانی آلمان موفق به کسب مدال نقره شدم و رنکینگ اول را در اختیار داشتم. در مسابقه با قطر بدشانسی آوردم و نتیجه آن طور که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد و نتوانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنم. اما در آن مسابقه با حریف استرالیایی خودم که مسابقه قبلی‌اش را خراب کرده بود اختلاف امتیاز داشتم و خدا را شکر همان یک اختلاف امتیاز باعث شد در جایگاه دوم قرار بگیرم و سهمیه المپیک را به دست بیاورم.

الفتی با بیان اینکه ژیمناستیک نیاز به توجه بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه سال‌هاست که از ژیمناستیک آن طور که انتظار می‌رود، حمایت نمی‌شود. ما در بازی‌های آسیایی و المپیک خودمان را ثابت کردیم و حالا انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. البته فدراسیون همه تلاشش را به کار می‌گیرد اما نیاز است که همه به ژیمناستیک توجه کنند. البته که بعد از بازی‌های آسیایی توجه به ژیمناستیک بیشتر شده بود اما امیدوارم با کسب سهمیه المپیک این رشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: ما همیشه خواسته‌هایمان را به گوش مسئولان ورزش رساندیم. امیدوارم به این موضوع کمی بیشتر توجه کنند. الان مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ژیمناستیک این است که ما ست ورزشی نداریم، اگر امکانات و تجهیزات این رشته برای ما فراهم شود قطعاً انگیزه‌مان دو برابر می‌شود. یکی از دلایلی که ما در این رشته ورزشی هیچ زمانی پیشرفت نمی‌کنیم به خاطر نبود همین امکانات و تجهیزات است. فکر نمی‌کنم فراهم کردن یک ست ۶ وسیله در ایران برای ورزشکاران ژیمناستیکی کار سختی باشد. در حال حاضر وسایل ما قدیمی است و نیاز داریم از وسایل به روز استفاده کنیم. کار کردن با وسایل قدیمی خیلی سخت است و در صورت به روز شدن این وسایل بیشتر کار می‌کنیم و انگیزه‌هایمان بیشتر می‌شود. وزارت از ما حمایت کرده اما امیدوارم این توجه‌ها بیشتر شود.

کد خبر 6085606 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسانی که این ورزش را انجام می دهند بیش از بقیه عمر می کنند (فیلم)
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • کنعانی: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست