Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:27:52 GMT

بی اعتمادی در آسمان آبی استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۳۸۱

بی اعتمادی در آسمان آبی استقلالی‌ها

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی تیمش با صنعت نفت که با برتری ۵ بر صفر آبی ها همراه شد مدیران این باشگاه را تهدید کرد که اگر تا ۲ هفته دیگر و پیش از بازی با نساجی مازندران مشکلات مالی بازیکنانش برطرف نشود ادامه کار برای او ممکن نیست و احتمال دارد قید حضور روی نیمکت استقلال را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چهار روز پس از این اتفاق(شنبه ۱۸ آبان) بازیکنان در اقدامی هماهنگ با وجود حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب قید تمرین را زده و دست به اعتصاب زدند تا به این شکل صدای اعتراض خود را به مسئولان باشگاه برسانند.   بیشتر بخوانید: ماجدی: مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت می‌شود/ من درباره نحوه آمدن استراماچونی صحبت کردم/ فحاشی‌ها باید از استادیوم‌ها خارج شودالبته این اعتصاب پس از یک روز طبق صحبت هایی که وریا غفوری با مدیران استقلال انجام داد شکست و به جز نفرات ملی پوش آبی ها در تیم های ملی امید و بزرگسالان یعنی مهدی قائدی، عارف غلامی، حسین پورحمیدی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و علی کریمی سایر نفرات تمرینات خود را برای ادامه بازی های فصل آغاز کردند.

وریا پیش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران و سفر به اردن برای برگزاری بازی با عراق، به نمایندگی از هم تیمی هایش از امیرحسین فتحی و سایر مسئولان باشگاه استقلال قول گرفت به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی به حساب آنها واریز شود. به همین دلیل پس از صحبت های غفوری بازیکنان هم به اعتصاب یک روزه خود پایان دادند و این روزها با جدیت ویژه ای تمرین می کنند.

اکنون زمان موعد برای فتحی که این روزها به چهره مغضوب هواداران تبدیل شده فرا رسیده است تا او با پرداخت مبالغی به بازیکنان و مربیان، استقلال را از این شرایط دشوار رها کند و البته تا حدی اعتماد سلب شده هواداران نسبت به خودش را جلب کند.بیشتر بخوانید: استراماچونی: هنوز با فتحی صحبت نکرده‌ام/ اعتراض من در راستای کمک به استقلال استدر جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه مصوب شد پیگیری ها برای دریافت بخش دیگری از قرارداد با حامی مالی استقلال، به شکل ویژه تری پیگیری شود اما در شرایطی که بازیکنان مدام روی دریافت سریع مطالبات خود اصرار دارند به نظر می رسد دریافت پول از اپراتور تلفن همراه طرف قراداد با این باشگاه مدتی زمان می برد.   با این وجود طبق وعده ای که به وریا غفوری داده شده است مدیریت باشگاه باید تا پایان هفته جاری از حامی مالی پول گرفته و آن را به حساب بازیکنان، استرا و دستیاران او واریز کند. مدیران استقلال قصد دارند کف دریافتی بازیکنان تا پیش از هفته یازدهم لیگ را به ۳۰ درصد برسانند. بیشتر بخوانید: مومنی: هواداران استقلال فتحی را دوست ندارند/ همسو نبودن مدیریت با کادرفنی به تیم ضربه می‌زندالبته همانگونه که سرمربی ایتالیایی اعلام کرده امروز و فردا کردن های مدیران استقلال سبب شده بازیکنان تا حد زیادی نسبت به قول ها و وعده های مدیران بی اعتماد شوند.

به هر حال این روزها آبی پوشان پایتخت با تمام توان در تمرینات شرکت می کنند به این امید که این بار وعده قول فتحی و تیم مدیریتی استقلال عملی شود در غیر این صورت هر لحظه احتمال دارد اعتصاب تمرین تکرار شود که در چنین حالتی مدیران باشگاه روزهای سختی را تجربه کرده و یک گام دیگر به خروج از استقلال نزدیک تر خواهند شد.   انتهای پیام/  آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!

آفتاب‌‌نیوز :

۱۴ دی سال ۱۳۹۵ بود که کارلوس کیروش تصمیم گرفت بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی در دبی را به تهران بازگرداند! در آن برهه از زمان خبرگزاری صداوسیما نوشت: کیروش ملی‌پوشان پرسپولیسی را از اردو اخراج کرد! بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی، کارلوس کیروش از این اردو خارج شدند تا به باشگاه خود بازگردند.

دلیل این اتفاق چه بود؟ خبرگزاری صداوسیما آن‌زمان در این‌باره نوشته بود: برانکو ایوانکویچ در مصاحبه‌های روز‌های اخیر خود از برپایی اردوی تیم ملی در دبی در این مقطع زمانی انتقاد کرده بود و اعلام کرد در صورت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کیروش و سازمان لیگ فوتبال مقصر هستند.

به نظر می‌رسد این اتفاق به شکل دیگر در روز‌های اخیر تکرار شده است. کانال رسمی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به بهانه انتخاب مردمی نوشت: بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان (آرمین سهرابیان) حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و امیدواریم امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همان‌طور که انتظار می‌رود از سیدحسین حسینی در این بازی استفاده شود.

در این بخش از بیانیه محرز است که باشگاه استقلال از عدم دعوت از آرمین سهرابیان گله‌مند است، تعجب کرده که ابوالفضل جلالی در بازی رفت به میدان نیامده و توصیه می‌کند کادر فنی تیم ملی به سیدحسین حسینی بازی بدهد. اگر چه باشگاه استقلال در ادامه با صدور بیانیه جدیدی مدعی شد که نیت دخالت در کار سرمربی تیم ملی را نداشته و تنها تعصب استقلالی‌ها را می‌کشد!

اگر این رفتار‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است امیر قلعه‌نویی از تصمیم کارلوس کیروش کپی کند و رای به اخراج استقلالی‌ها بدهد یا برای اردوی جدید بازیکنان استقلال را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

بدین ترتیب باشگاه استقلال بدعت جدیدی را پایه‌گذاری کرده! ممکن است فردا باشگاه سپاهان هم به دلیل عدم حضور بازیکنش در ترکیب به تصمیم سرمربی تیم ملی معترض شود. اگر این رفتار تکرار شود دیگر باشگاه‌ها هم به خود حق می‌دهند تصمیمات سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!