Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@10:54:40 GMT

آقای وزیر دغدغه شما مخابرات نیست!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۴۹۴

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیرا گفته اند شیوه واگذاری مخابرات اشتباه بوده است و باعث عقبگرد کشور در عرصه تلفن ثابت شده است. وی در ادامه افزوده است نه تنها در عرصه تلفن ثابت بلکه در توسعه ftth و نسل نوین ارتباطات پر سرعت در کشور نیز دچار مشکل شده ایم. لازم به توضیح است هر چند مخابرات ایران وظیفه دارد که بروز بودن شبکه تلفن ثابت را ماموریت اصلی خود بداند اما دغدغه تلفن ثابت بر خلاف آنچه وزیر ارتباطات آن را برجسته کرده است دغدغه جدی از سوی متقاضیان نیست و شبکه تلفن ثابت هم در کشور ما و هم در جهان در مرز اشباع قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضافا آنکه بخش خصوصی و دارندگان پروانه از وزارت ارتباطات هم در این عرصه فعال هستند. در حوزه توسعه ftthنیز هر چند که این موضوع در مقایسه با وضعیت کشورهای پیشرفته حاکی از عقب ماندگی است اما امروز بخش بزرگی از این ماموریت در حوزه رقبای شرکت مخابرات و شرکت های ارایه دهنده سرویس ها و خدمات اینترنتی قرار گرفته است. با کمی جست و جو در فضای اینترنت و بررسی سابقه خبری در حوزه شرکت مخابرات ایران در میابیم که این عبارات مختص وزیر فعلی ارتباطات نیست بلکه هر کدام از وزرای قبلی ارتباطات در ۳دوره گذشته هم هر زمان که برای انتصاب نیروهای وفادار به خود و یاران سابق در مجموعه شرکت مخابرات ایران دچار مشکل شده اند ،حربه و استراتژی خود را مستقیم به سمت مشکلات در خصوصی سازی مخابرات ایران کشانده اند که بلکه بتوانند امتیاز لازم را برای انتصاب یا حفظ نفرات خود در مجموعه مخابرات ایران کسب کنند. اما از جناب آذری جهرمی باید پرسید ؟ جنابعالی که خود را از دغدغه مندان شرکت مخابرات ایران میدانید آیا حاضر شده اید برای حتی یکبار در جمع کارکنان شرکت مخابرات حضور یافته و به عنوان سهامدار دوم شرکت با مجموع ۴۰درصد سهام دولت و عدالت دغدغه و نگرانی های آنان را درباره عملکرد تیم مدیریتی فعلی شرکت مخابرات که منصوب شما هستند جویا شده و پاسخ دهید؟ آیا میدانید که پس از فشار و اصرار جنابعالی برای انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره منتصب جنابعالی سطح رضایت کارکنان کاهش یافته است؟ آیا حاضرید به مردم توضیح دهید چرا علی رغم درج پست های جوان پسند و مردمی در خصوص جوان گرایی اصرار جنابعالی بر انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بازنشسته چه توجیهی دارد؟ و اینکه چرا برخی معاونان بازنشسته خود را در مجموعه مخابرات ایران جا داده اید؟ جناب وزیر حداقل همکاران شرکت مخابرات ایران میدانند این روزها نقد شما بر خصوصی سازی مخابرات ایران ناشی از نگرانی از دست دادن صندلی رفقا و همکاران سابق شما در مجموعه مخابرات ایران است و نه دغدغه مردم و کارکنان شرکت مخابرات ایران.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نظارت طالبان بر شرکت های مخابراتی
  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • (ویدئو) وعده تازه وزیر ارتباطات درباره افزایش سرعت اینترنت
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟