Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@02:23:41 GMT

دردسر پس گرفتن بدهی ۱۰۰ هزار تومانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۵۵۲

دردسر پس گرفتن بدهی ۱۰۰ هزار تومانی

هفته گذشته پسر جوانی به پلیس مراجعه کرد و از همکلاسی سابقش شکایت کرد. او گفت: مدتی قبل به خاطر نیاز به پول مجبور شدم از همکلاسی سابقم ۱۰۰ هزار تومان قرض کنم، اما مدتی که گذشت او سراغ پولش را گرفت، چون وضعیت مالی خوبی نداشتم از او فرصت خواستم تا اینکه امروز از من خواست که به خانه‌اش بروم.

فکر کردم باز هم می‌خواهد درباره پول صحبت کند به‌همین خاطر به آنجا رفتم، وقتی زنگ خانه را زدم از من خواست داخل بروم بعد هم ناگهان با تهدید و ضرب و شتم در وضعیت نامناسبی از من فیلم گرفت و گفت اگر بدهی‌اش را ندهم، فیلم را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم مرا رها کرد که تصمیم گرفتم شکایت کنم.

با شکایت پسر جوان به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات آغاز شد. بدین ترتیب پسر ۱۹ ساله بازداشت شد و در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفتگو با متهم
۱۰۰ هزار تومان ارزش این همه دردسر را داشت؟ دوستم این پول را ۵ ماه قبل قرض گرفته بود و برای پس دادنش مدام مرا اذیت می‌کرد. هر وقت به او می‌گفتم پولم را بده، با تمسخر می‌گفت نمی‌توانی پول را بگیری. پشت سرم حرف می‌زد. به‌خاطر رفتارش ناراحت بودم نه ۱۰۰ هزار تومان پول. البته این را هم بگویم که آن زمان اصلاً حال خوبی نداشتم و نمی‌فهمیدم که دارم چکار می‌کنم.
چرا حالت خوب نبود؟ شب قبل من می‌خواستم خودکشی کنم و ۴۰ تا قرص خورده بودم.

قرص از کجا آوردی؟ پارسال من تصادف کردم و به‌خاطر تصادفم معتاد به قرص شدم. هر چقدر هم سعی می‌کردم که اعتیادم را کنار بگذارم نمی‌توانستم. روز قبل از اینکه آن اتفاق بیفتد من و پدرم از یک سفر کاری به تهران برگشتیم. به محض اینکه به خانه آمدیم باهم دعوایمان شد و آنقدر از دست او عصبانی شدم که تصمیم گرفتم خودم را بکشم. ۴۰ تا قرص خوردم، اما چون بدنم به قرص عادت داشت فقط به خواب عمیقی رفتم، اما فردای آن روز حال خوبی نداشتم. در همان حال هم بود که به دوستم زنگ زدم.

چرا از او فیلم گرفتی؟ فیلم نگرفتم. وانمود کردم در حال فیلمبرداری هستم سه دقیقه گوشیم را جلوی او گرفتم، اما دوربینم خاموش بود، فقط می‌خواستم او را بترسانم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دادگاه بدهی شکایت پلیس اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوب برای استقلال در راه است

عدم پرداخت بدهی استراماچونی تا ۱۱ فروردین مانع از این شد استقلال با وجود قهرمانی در لیگ برتر در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و این بزرگ‌ترین ضربه به تیم و تماشاگران در سال‌های اخیر بود. کمیته صدور محوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال این تصمیم را گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم آنرا تایید کرد. اما این تصمیم از سوی کمیته مورد اشاره تکرار نخواهد شد.

باشگاه استقلال بر اساس نامه اداره مالیات بدهی‌های معوقه را پرداخت کرده است و از سویی فیفا قبول کرده پرونده منجر به صدور رای از سوی شورای حل اختلاف را حل کند. به این صورت که بدهی باشگاه استقلال به باشگاه سانتاکلارا از محل مطالبات باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد و حال استقلال با دغدغه کمتری می‌تواند پرونده بدهی‌های معوقه خود را مختومه کند. این اتفاقات به ین معنی است که استقلال حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست نخواهد داد و این فصل در صورت قهرمانی در لیگ برتر به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

این بهترین خبر برای آبی‌ها در پایان سال ۱۴۰۲ است. استقلال پیش از این هم یک بار به خاطر ارسال دیر هنگامی اسامی تیم برای کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور درلیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

منبع: خبرورزشی

tags # استقلال ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • دردسر متا برا اشتراک‌گذاری داده بین اینستاگرام و تردز در ترکیه
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • خبر‌های خوب برای استقلال در راه است
  • بدهی ۳۷۰۰ میلیارد تومانی کارفرمایان تأمین اجتماعی در فارس
  • بدهی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی ماهان به شهر فرودگاهی امام/تهاتر ابنیه هما با بدهی‌ها با دستور وزیر راه
  • بدهی استقلال به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد
  • ۱۲ هزار مرد و ۵۵۷ زن در زندان به خاطر بدهی
  • دردسر گوگل در هند به دلیل انحصارطلبی!
  • به خاطر امام رضا (ع) ایران را رها نمی‌کنم + فیلم