Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارک قدم از امضای تفاهم نامه احداث مسکن در برنامه اقدام ملی در حوزه سازمان ملی زمین و مسکن برای احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، «ابراهیم مبارک قدم» بیان کرد: با توجه به جلسه برگزار شده با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، پس از بررسی ظرفیت استان، برنامه اقدام ملی مسکن در این جلسه به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: با توجه به بررسی های انجام شده و همچنین ظرفیت های موجود، برنامه ریزی برای احداث 5 هزار و 500 واحد مسکونی در استان قزوین انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: تعداد 3 هزار واحد برای شهرهای بزرگ استان در نظر گرفته شده که از منابع سازمان ملی زمین و مسکن انجام می شود.

 

مبارک قدم عنوان کرد: همچنین 2 هزار واحد هم برای شهرهای زیر 100 هزار نفر پیش بینی شده که توسط بنیاد مسکن استان با در اختیار قرار دادن اراضی ملکی راه و شهرسازی احداث می شود.

 

وی یادآور شد: در حوزه بازآفرینی شهری و بافت های ناکارآمد هم 500 واحد در نظر گرفته شده که با اعطای تسهیلات نوسازی در بافت های فرسوده صورت می گیرد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت شیراز هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام ملی مسکن واحد مسکونی بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی اظهار کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان،بیان داشت: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

وی،با تاکید بر اینکه اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال استان بسیار موثراست،ابراز کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از عوامل اجرایی و دفتری سازندگان،کارگزاری(دستگاه نظارت )و مهندسین مشاور(طراح و ناظر) در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشغول به کار هستند.

کردلو ،با اشاره به اینکه تعداد ۵ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال دارند،تاکید کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر در شرق زنجان و سه هزار نفر در مرکز و غرب زنجان اشتعال دارند و این تعداد اشتغال تنها در بخش حمایتی مسکن می باشد و اشتغالزایی در حوزه ساخت و ساز خودمالکی و بافت فرسوده نیز مازاد بر این امار است که پیش بینی می شود حدود 5 هزار نفر نیز در این بخش فعالیت دارند.

کد خبر 6056780

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه نهضت ملی مسکن دربخش حمایتی در اشتغال زنجان موثر است
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • آغاز عملیات احداث ۵۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیرو‌های مسلح است
  • امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح
  • امضا دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح
  • افتتاح ۵۱۵ واحد نهضت ملی مسکن در قزوین