Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@22:36:11 GMT

زمان ثبت نام طرح ملی مسکن در تهران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۹۶۷۴

زمان ثبت نام طرح ملی مسکن در تهران مشخص شد

محمود محمود زاده معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ثبت نام طرح ملی مسکن در تمام استان‌های کشور انجام می‌شود، بیان کرد: ثبت نام طرح ملی مسکن در تمام استان‌های کشور به صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، یعنی هر استانی که زودتر پیش‌نیاز‌های طرح اقدام را آماده کند، زودتر ثبت نام در آن آغاز می‌شود.   وی افزود: در مرحله ابتدایی، ثبت نام در ۱۰ استان و در گروه‌های ۳ تا ۴ تایی آغاز می‌شود، مرحله اول ثبت نام شامل استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی،  قم، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، گلستان، چهار محال بختیاری و همدان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  محمودزاده درباره زمان ثبت نام در کلانشهر‌ها گفت: به جز این ۱۰ استان، بزودی شرایط ثبت نام در کلانشهر‌ها سپس سایر شهرها و استان ها مهیا می‌شود.
وی با بیان اینکه ممکن است برای هر استان چند بار ثبت نام انجام شود، اظهار کرد: بسته به موقعیت‌های جدیدی که در هر استان معرفی می‌شود امکان ثبت نام چند باره وجود دارد؛ معمولا اگر منابع و پیش‌نیاز‌ها مجدد فراهم شود، در ثبت نام مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.   معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر تهران که برای پوشش متقاضیان در شهر‌های جدید پیش بینی شده طی پنج تا شش روز آینده آغاز می شود و تا یک ماه آینده نیز تمام استان‌ها و شهر‌های کشور حداقل مرحله اول ثبت نام را پشت سر می گذارند.
محمودزاده درباره ثبت نام طرح ملی مسکن در شهر‌های جدید تهران گفت: ثبت نام در ۳ شهر جدید پردیس، پرند و اندیشه تهران پیش بینی شده و هر کدام بسته به ظرفیت تامین، امکان ثبت نام خواهند داشت به علاوه برای تامین مسکن در سایر کلانشهر‌های کشور از جمله فولاد شهر و بهارستان اصفهان، سهند تبریز، صدرای شیراز و ... برنامه ریزی شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ثبت نام استان تهران تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم

به گزارش همشهری آنلاین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به اوسمار برای تمدید قرارداد مطرح شده و حتی صحبت از این است که اوسمار در صورت قهرمانی با پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دستمزدی در حدود 400 یا 500 هزار دلار طلب خواهد کرد.

اما ایجنت این مربی برزیلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» در مورد مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی در مورد تمدید قرارداد اظهار داشت: «واقعیت امر این است که در مورد فصل آینده هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و اوسمار مطرح نشده و اخباری که در این مورد مطرح شده را نمی‌توانم تایید کنم.» وی در مورد اینکه آیا اوسمار در نظر دارد در صورت قهرمان کردن پرسپولیس دستمزد زیادی را طلب کند، یادآور شد: «در شرایط فعلی تمام تمرکز اوسمار روی قهرمانی پرسپولیس است و به مسائل دیگری فکر نمی‌کند. ضمن اینکه طبیعتا اگر اوسمار با پرسپولیس قهرمان شود مبلغ قرارداد او افزایش پیدا خواهد کرد.»

کد خبر 845901 برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌
  • زمان تمدید قرارداد اسومار مشخص شد | تایید درخواست افزایش رقم