Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع به الجزیره گفتند، جنبش جهاد اسلامی و اسرائیل با درخواست مصر برای اجرای آتش‌بس از صبح امروز (پنج‌شنبه) موافقت کردند.
به گزارش ایسنا، به گفته منابع، بعد از شهادت ده‌ها فلسطینی و زخمی شدن ۱۰۰ تن در دور جدید حملات صهیونیست‌ها که از صبح روز سه‌شنبه شروع بود، رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی با درخواست مصر مبنی بر اجرایی کردن آتش‌بس از امروز موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قبل از این محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفته بود، جهاد اسلامی سه شرط برای پذیرش آتش‌بس با اسرائیل مطرح کرده است.
بنا بر اظهارات الهندی، شروط جهاد اسلامی توقف سیاست ترور رهبران این جنبش، توقف هدف گرفتن تظاهرات "بازگشت" و پایبندی به تعهد درباره پایان محاصره غزه است.
وی به الجزیره گفت، اگر اسرائیل به درخواست‌ها پاسخ مثبت ندهد جنبش جهاد اسلامی به همراه دیگر گروه‌های مقاومت به حملاتش ادامه خواهد داد.
در این راستا، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز شب گذشته با اشاره به وجود مذاکراتی برای دستیابی به آتش‌بس بین اسرائیل و گروه‌های فلسطینی تاکید کرده بود، جنبش جهاد اسلامی سه شرط برای موافقت با آتش‌بس گذاشت.
النخاله همان شروط مطرح شده از سوی الهندی را تکرار کرده و گفته بود: ما پیش‌نویس آتش‌بس را تدوین کردیم و انتظار می‌رود اسرائیل به زودی به آن پاسخ دهد.
این رهبر مقاومت فلسطینی ادامه داد، همه احتمالات مطرح است و ممکن است جنگ برای مدتی طولانی ادامه یابد و این به موضع‌گیری اشغالگران بستگی دارد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: توافقاتی قدیمی با اسرائیل درباره پایبندی به آتش‌بس وجود دارند اگر اسرائیل هر بند را نقض کند ما به آن پاسخ خواهیم داد
النخاله گفت، دعوت‌هایی را از قاهره بعد از هدف گیری تل‌آویو دریافت کرده اما هیچ تمایلی برای رفتن به قاهره ندارد بلکه آمادگی ادامه و هدایت جنگ طولانی را دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسرائیل جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای، از تداوم جنایات هفت ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انتقاد کرد؛ جنایاتی که آخرین مورد آن، کشتار وحشیانه مردم در بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس بوده است.

انصارالله با بیان اینکه کشتارهای جمعی مردم غزه، نشانگر کینه‌توزی و جنایتکاری بی‌سابقه صهیونیست‌هاست، تأکید کرد: اگر حمایتهای آمریکا و غرب و سکوت خفت‌بار کشورهای عربی و ناتوانی سازمان ملل نبود، جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین هم صورت نمی‌گرفت.

این جنبش یمنی با تأکید بر ادامۀ حمایت‌های ملت این کشور از مردم فلسطین، از نیروهای مسلح یمن خواست که عملیات‌های دریایی خود را علیه کشتی‌های صهیونیستی در دریاهای سرخ و عرب و اقیانونس هند افزایش دهند.

کد خبر 846486 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد