Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه های هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) به منظور تقویت حس همدلی و نوع دوستی در میان عموم مردم، ایجاد نشاط اجتماعی، تعمیق ارزش های دینی و افزایش امید به آینده در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفته است.

ویژه برنامه جشن بهار مهربانی از برنامه های شاخص شهرداری قزوین است که به مناسبت سالروز میلاد پیامبر نبی اکرم (ص) و هفته وحدت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین پنج شنبه ۲۳ آبان ماه سالجاری ساعت ۱۷ در سالن ورزشی کوثر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویژه برنامه شادی های ماندگار» دیگر برنامه ای است که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و با حضور حجت الاسلام دهنوی؛ پنج شنبه ۲۳ آبان ماه سالجاری ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار خواهد شد.

جشن رسول مهربانی ویژه دختران و مادران از دیگر برنامه های مشارکتی شهرداری قزوین است که پنج شنبه ۲۳ آبان ماه امسال ساعت ۹ صبح در مسجد امام حسن عسگری شهرک کوثر برگزار می شود.

جشن بزرگ زندگی نبوی از دیگر برنامه های مشارکتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است که پنج شنبه ۲۳ آبان ماه سالجاری ساعت ۱۸ در مسجد احمد بیگ برگزار می شود.

برگزاری جشن بزرگ «خانواده ایرانی» جمعه ۲۴ آبان ماه امسال ساعت ۱۸:۳۰ در حسینیه امامزاده حسین (ع) و «جشن خیابانی ویژه ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت» پنج شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۱۵ از دیگر برنامه هایی است که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه هایی فرهنگی و آموزشی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) در مراکز آموزشی تحت پوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار می شود.

همچنین همایش «ورزش های تطبیقی خانوادگی محله محور» ویژه بانوان، سالمندان، کودکان، معلولین، نابینایان، ناشنوایان و افزاد دارای بیماری خاص با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به مناسبت هفته وحدت در شهر قزوین برگزار می شود.

این همایش در رشته های دارت، توپ و تور، یه قل دو قل و دومیدانی نابینایان؛ پنج شنبه ۲۳ آبان ماه ساعت ۹ صبح در سالن جانبازان و معلولین برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه کتاب با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه در سالن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دایر خواهد شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، سالروز میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (س) فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در سطح شهر قزوین انجام شده است.

کد خبر 4771948

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هفته وحدت محمد درافشانی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز بیرجند قزوین سفر استانی هفته وحدت پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان