Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، گفت: نماد وحدت ملت ایران و عراق و آزادیخواهان و علاقه مندان اهل بیت است.

وی ادامه داد: این مراسم به خوبی نشان می دهد که اعتقاد اسلامی انگیزه تلاش و فداکاری برای مفاهیم و ارزشهای الهی چه حرکت و چه موجی می تواند ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جهان اگر مراسمی در جایی برگزار می شود و صرفا چند هزار نفر در آن جمع می شود در رسانه های جهانی به این مراسم می پردازند در سال یک روز پیروان یک مذهب در رودخانه ای جمع شده و مراسم خود را برگزار می‌کنند اما تمام رسانه های جهانی به آن توجه دارند اما مراسمی در جهان سالهاست آغاز شده و سال به سال توسعه پیدا می کنند و بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر در آن جمع می شوند و کیلومترها با مشکلات فراوان پیاده روی می کنند و اوج نظم و رفاقت و مهمان نوازی را به نمایش می گذارد اما هیچ پوشش خبری در دنیا اتفاق نمی افتاد و این نشان دهنده عظمت و صحت این مراسم الهی است که به مذاق دشمنان اسلام خوش نمی آید.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این مراسم دارای یک پیام جهانی است، تصریح کرد: اگرچه رسانه های جهان این مراسم بزرگ را پوشش نمی دهند اما به آزادی خواهان جهان اثبات می شود که این مراسمی اصیل ریشه دار و ارزشمند است و قدرت و شادابی مسلمانان و تابعین اسلام را به جهان بیشتر نشان می دهد. مراسم اربعین گام بزرگی در مسیر شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی است با قدرت نرم و باقدرت معنوی و پیام بسیار معناداری که این مراسم دارد.

سردار باقری با اشاره به اتحاد دو کشور ایران و عراق در مراسم اربعین گفت: اتحادی که در این مراسم به نمایش گذاشته می شود در میان گروه‌های مختلف شیعه و مسلمانی که در ظاهر  با شیعیان اختلافات دارند اما در عشق به اهل بیت و حضور در این مراسم وحدت را به نمایش می گذارند. دو ملت ایران و عراق که سابقه درگیری خونین باهم دارند و خواست استکبار جهانی تداوم این شکاف و فاصله و تعمیق این اختلاف بین دو ملت کشور است اینطور در کنار هم قرار می گیرند و مردم عراق از زائران ایرانی مهمان نوازی می کنند و پس انداز سال خود را برای آنها هزینه می کنند اتفاق کوچکی نیست. ارزشها و فضایل عمیق انسانی را در این مراسم به نمایش گذاشته می شود. همراهی دوستی و اخوت بین مسلمانان و شیعیان مهمانداری، ایثار از خودگذشتگی و بسیاری از فضائل دیگر در این مراسم نشان داده می‌شود.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد

محمد داوری اردکانی دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: جهان اسلام از عملیات وعده صادق خوشحال شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کرد اهدافی که مدنظر ایران بود ایران بتواند آنها را بزند.

دبیرکل جبهه ایران قوی اظهار کرد: اسرائیل پس از عملیات وعده صادق پی برد آنچه ایران می‌گوید به آن عمل می‌کند و به موقع هم به آن عمل می‌کند.

وی تصریح‌کرد: ایران نقطه‌ای را زد که از آنجا کنسولگری کشورمان در دمشق پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته بود لذا هیمنه اسرائیل به‌طور کلی از بین رفته و این عملیات با بازتاب جهانی که داشت اقتدار ایران در منطقه را نشان داد.

داوری اردکانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در آینده حتی نباید به مخیله‌اش برسد که در ایران و منطقه شرارت کند و ترور‌هایی که در گذشته انجام داده را دوباره بخواهد انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو