Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان ساعت ۱۰ جمعه ۲۴ آبان ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و شهر‌های بوشهر، اهواز، ارومیه، سیرجان، کرج و اصفهان میزبان بازی‌های این هفته خواهند بود.

در حساس‌ترین دیدار هفته ششم تیم رده سومی شهرداری سیرجان و تیم رده دومی آذرخش کردستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

پارس جنوبی بوشهر - پالایش گاز ایلام

تیم انتهای جدولی پارس جنوبی بوشهر در این هفته میزبان تیم رده پنجمی پالایش ایلام خواهد بود. تیم پارس جنوبی تا اینجای فصل هیچ امتیازی را کسب نکرده است و با مشکلات مالی بسیاری مواجه است، این تیم برای ماندن در لیگ برتر فوتبال بانوان نیاز به کسب امتیازات بیشتری دارد.

آویسا خوزستان _ ملوان بندرانزلی

تیم رده یازدهمی آویسا در هفته ششم میزبان تیم رده نهمی ملوان انزلی خواهد بود. تیم آویسا اولین حضور خود در لیگ برتر بانوان را تجربه می‌کند، اما تا اینجای فصل هیچ امتیازی کسب نکرده است و مانند تیم پارس جنوبی خطر سقوط به لیگ دسته یک این تیم را هم تهدید می‌کند.

همیاری ارومیه _ شهرداری بم

تیم رده دهمی همیاری ارومیه در این هفته میزبان تیم صدر جدولی شهرداری بم خواهد بود. تیم ارومیه دیدار سختی در این هفته خواهد داشت چرا که تیم شهرداری بم قهرمان فصل گذشته لیگ بانوان تا اینجای فصل را بدون هیچ شکستی پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد

شهرداری سیرجان _ آذرخش کردستان

تیم رده سومی شهرداری سیرجان در حساس‌ترین دیدار از هفته ششم لیگ بانوان میزبان تیم رده دومی آذرخش کردستان خواهد بود. آذرخش تا اینجای فصل را بدون هیچ شکستی ادامه داده است، کسب نتیجه در این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

هیئت فوتبال البرز _ لران زاگرس

تیم رده چهارمی هیئت البرز در این هفته میزبان نماینده شیراز خواهد بود. لران شیراز تا اینجای فصل با کسب ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد. هیئت البرز که اولین حضور در لیگ برتر بانوان را تجربه می‌کند، با حضور بازیکنان جوان و بومی خود نتایج خوبی را تا اینجای فصل به دست آورده است.

ذوب آهن اصفهان _ سپاهان اصفهان

تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته میزبان تیم همشهری خود فولاد مبارکه سپاهان خواهد بود، این دربی در حالی برگزار می‌شود که ذوب آهنی‌ها با ۶ امیتاز در جایگاه هفتم جدول و سپاهانی‌ها با هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند، این ۲ تیم با فاصله یک پله‌ای از همدیگر رقابت می‌کنند.

جدول لیگ:

۱- شهرداری بم/ ۱۵ امتیاز
۲- آذرخش کردستان/ ۱۵ امتیاز
۳- شهرداری سیرجان/ ۱۰ امتیاز
۴- هیئت فوتبال البرز/ ۱۰ امتیاز
۵- پالایش گاز ایلام/ ۹ امتیاز
۶- سپاهان اصفهان/ ۸ امتیاز
۷- ذوب آهن اصفهان/ ۶ امتیاز
۸- لران شیراز/ ۶ امتیاز
۹- ملوان بندرانزلی/ ۴ امتیاز
۱۰- همیاری ارومیه/ ۴ امتیاز
۱۱- آویسا خوزستان/ صفر
۱۲- پارس جنوبی بوشهر/ صفر

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد

به گزارش «تابناک»، علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر