Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@00:17:29 GMT

تصادف خونین در جاده سراوان؛ ۲۸ کشته

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۱۶۰

تصادف خونین در جاده سراوان؛ ۲۸ کشته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر فریبرز راشدی، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  رو این حادثه ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، پنجشنبه ۲۳ آبان در کیلومتر ۸۰ مسیر سراوان به خاش رخ داد.

وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که ۲۸ نفر از سرنشینان ۲ خودرو در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۲۱ مصدوم این حادثه با هفت دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) خاش منتقل شدند.

سیستان و بلوچستان به دلیل همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد سوء استفاده قاچاقچیان و افراد سودجو قرار می‌گیرد که انتقال اتباع بیگانه غیرمجاز (قاچاق انسان) و جابجایی موادسوختی (قاچاق سوخت) از عمده فعالیتهای قاچاقچیان به دور از چشم ماموران انتظامی و مرزبانی است.
تاکنون حوادث مشابه زیادی در جاده‌های سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان‌های سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، خاش و زاهدان اتفاق افتاده که عامل بیشتر آنها رانندگان خودروهای حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و یا قاچاقچیان سوخت بوده‌اند.

کد خبر 463208 برچسب‌ها سفر - جاده حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر جاده حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول اورژانس ۱۱۵ جهرم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان و خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ جاده جهرم به قیروکارزین، ۴ سرنشین جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم مصدوم شد.

رحمانیان با بیان این که دو دستگاه آمبولانس از جهرم و یک آمبولانس از مبارک آباد و بالگرد به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

او ادامه داد: نیسان هم که بر اثر این تصادف دچار آتش سوزی شده بود، توسط نیروهای آتش نشانی ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم