Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دیوال پاتریک»، فرماندار سابق ایالت ماساچوست به اعضای ارشد حزب دموکرات گفته‌اند قصد ورود به رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ دارد.

روزنامه نیویورک‌تایمز با گزارش این خبر به نقل از دو مقام حزب دموکرات آمریکا نوشته تصمیم پاتریک، وضعیت رقابت‌های مقدماتی برای انتخاب نامزد این حزب را ناپایدارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه آمریکایی گزارش داده پاتریک با جمعی از اعضای حزب دموکرات تماس گرفته و تصمیم خودش را به آن‌ها اطلاع داده است. انتظار می‌رود او با انتشار یک ویدئو تصمیم خودش را رسماً اعلام کند.

چند روز پیش هم «مایکل بلومبرگ»، سرمایه‌دار، تاجر و سیاستمدار آمریکایی اعلام کرد قصد دارد به رقابت‌های نامزد‌های حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ اضافه شود.

بلومبرگ پیش از این هم در سال ۲۰۱۶ و تصمیم گرفته بود به عنوان نامزد وارد رقابت‌های انتخاباتی شود، اما در مراحل پایانی از این تصمیم منصرف شد. او چندی پیش هم تصمیم داشت وارد کارزار انتخابات ۲۰۲۰ شود، اما باز هم از این تصمیم انصراف داد.

روزنامه نیویورک‌تایمز پیش‌بینی کرده حضور بلومبرگ می‌تواند به ایجاد زلزله در رقابت‌های فعلی این حزب منجر شود. ثروت شخصی هنگفت و ارتباطات بسیار نزدیک او با سیاستمداران ذی‌نفوذ سیاسی می‌تواند زنگ خطر را برای «جو بایدن» به صدا درآورد.

بلومبرگ ۷۷ ساله چند ماه پیش به دلیل وضعیت مناسبی که به نظر می‌رسید جو بایدن در رقابت‌ها داشته باشد از معرفی خودش به عنوان نامزد منصرف شد، اما او اکنون شک دارد که بایدن بتواند نامزدی حزب دموکرات را به دست بیاورد. ضمن آنکه او دو نامزد لیبرال دیگر یعنی «الیزابت وارن» و «برنی سندرز» را نامزد‌های قوی برای مرحله دوم انتخابات که رقابت با دونالد ترامپ خواهد بود، نمی‌بیند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات آمریکا دموکرات ها جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد

به گزارش قدس آنلاین، اوربان در اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی گفت: اگر طرفداران "صلح" و نه "جنگ"، در انتخابات ماه ژوئن (خرداد) پارلمان اروپا و انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر (آبان) پیروز شوند، پایان جنگ در اوکراین امکان پذیر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توقف جنگ طلبان در اوکراین، افزود: جنگ در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ خاتمه می یابد.

به عقیده نخست وزیر مجارستان، چنانچه صلح طلبان در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند، تصمیمات نظامی در این قاره کند، متوقف و یا حتی لغو می‌شود.

اوربان سپس در ادامه با اشاره به اینکه جو بایدن نامزد جنگ طلب و دونالد ترامپ کاندیدای صلح طلب انتخابات پیش‌روی آمریکا است، گفت: انتخابات دیگری هم در آمریکا برگزار می‌شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. چنانچه کاندیدای صلح جو پیروز شود، آنگاه ما از آمریکا حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین پس از برگزاری این انتخابات‌ها، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خداوند به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا گام بردارند و ما می‌توانیم این جنگ را تا پایان سال به پایان برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • «مادورو» آمریکا را به نقض تعهد خود برای لغو تحریم‌ها متهم کرد