Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش فاش از یکشنبه ۲۶ آبان ماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ 《فاش》به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی و تهیه کنندگی فاطمه سادات مختاری از ۲۶ آبان ماه، ساعت ۱۸ در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می رود.

در این اثر نمایشی سید سعید راستی، حسین میرزایی کلی، امیرحسین قاسمی، محمد شیخی، مهدی شهریاری ایفای نقش و سپیده رستگاریان، لیدا باقری و الا وفایی نیز همراه کنندگان بخش صدای بازیگران در تلفن می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر عوامل نمایش فاش می توان به مدیر تولید: میلاد حاجی زاده، طراح صحنه: علی تاجیک، دستیار کارگردان: میثم حشمتی، پریسا کریم پور، منشی صحنه و برنامه ریز: ویدا منصوری، طراح لباس: شیدا زواری، دستیار طراح لباس: لی‌لی جعفری، طراح صدا و موزیک: مازیار شهسواری، طراح گریم: پریا پیوستی، طراح نور: آرمان رحمانی زاده، مدیر رسانه و عکاس: محسن بیده، طراح پوستر: سعیده سادات شجاعی، طراح گرافیک: علی تاجیک، سعیده سادات شجاعی، مدیر تبلیغات مجازی: سید محمد صادق سیادت، طراح تیزر: فرهاد اعلایی، ویدئو مپینگ: شروین عزیزی، ساخت ماسک: فروغ بندریان، مدیر صحنه: محمدحسن درباغی فر ، دستیران صحنه: محمد یارمحمدی، مجید گلی سودم اشاره کرد.

در خلاصه نمایش آمده است: چهار پسر جوان برای فاش کردن رازی وارده یک بازی می شوند...

علاقه مندان جهت خرید بلیط می توانند به سایت تیوال و یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو مراجعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: نمایش «ساعت» در روزهای پایانی آغاز پیش‌فروش سه روز نخست «کاتالپسی»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تبلیغات رسانه گرافیک ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کارخانه هیولا‌ها «سالیوان در ایران» به تهیه‌کنندگی محمدامین غلامی و امین گلستانه با سرمایه گذاری هلدینگ امین بازرگان بیهق از ۲۸ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹:۰۰ در تماشاخانه ایران‌مال که با لستقبال مخاطبان روبرو شده است به هفته دوم اجرا رسید.

در این نمایش فانتزی از صداپیشگان انیمیشن کارخانه هیولا‌ها استفاده شده و برای اولین بار این نمایش با صداپیشگان اصلی روی صحنه می‌رود.

بازیگران نمایش «سالیوان در ایران» به ترتیب ورود به صحنه عبارت‌اند از: علی ضمیری، ثمین افشار، محمدولی فروتن، فرهاد اتقیایی، الهه خادمی، ماریه ماشااللهی، ناصر محمدی و با صدای وحید نفر.

دیگر عوامل در این نمایش می‌توان از: مجری طرح: مصطفی تیموریان، مشاور هنری: کاوه خداشناس، مشاور کودک و نوجوان: علی فروتن، سرپرست گروه فرم و حرکت: رضا کشاورز، طراح صحنه: حسین حاجی ابراهیمی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح لباس: نیاز حمیدی، طراح رقص‌های فولک: بهروز پوربرجی نام‌برد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید