Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی صبح پنجشنبه و در آستانه میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.

دیدار میهمانان کنفرانس با مقام معظم رهبری، تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برگزاری حدود ۲۰ کمیسیون و نشست تخصصی، تقدیر از شخصیت‌ها و نخبگان عرصه تقریب، برگزاری جشن میلاد رسول خدا (ص) و رونمایی از آثار هنری تقریبی از جمله برنامه‌های سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی است که ۲۳ تا ۲۵ آبان با حضور صد‌ها اندیشمند جهان اسلام با موضوع «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور قرار است در مراسم افتتاحیه این کنفرانس سخنرانی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنفرانس وحدت اسلامی رئیس جمهور رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی، طی بیانیه‌ای تأکید کرد که ایران ساکت نمی‌نشیند تا دشمن جرات جسارت و تجاوزهای بعدی را بیابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی‌ در راستای پاسخ به جنایت‌های متعدد این رژیم منحوس از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا حوْل و لا قوّة إلّا باللّه الْعلیّ الْعظیم

خداوند قادر متعال را حمد و ثنای وافر و مستمر می گوئیم که در عصری زندگی می کنیم که ولی فقیه شجاع، دانا، حکیم و جامع الشرایط بر ما ولایت دارد که با فرماندهی کل قوا همواره بزرگترین و برترین اقتدار شرف و عزت را برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آورده است.

ایرانی که قرن های گذشته همواره خاک و عزتش به آسانی توسط دشمنان خرد و کلان مورد تعرض قرار گرفته و در هر حادثه دهها هزار کیلومتر از خاکش مورد اشغال و تجاوز و تغییر ماهیت قرار گرفته بود به برکت انقلاب اسلامی و امامت امامین انقلاب اسلامی به مرحله ای از قدرت شکوهمند رسیده که در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی نشیند و دست بر دست نمی نهد که دشمن جرات جسارت های بعدی و تجاوز های بعدی را بیابد.

با افتخار و سر بلندی بر گام های استوار رزمندگان اسلام بوسه شکر و سپاس می زنیم و آغاز عملیات تاریخی و سراسر شوکت و عزت جمهوری اسلامی را محضر حضرت بقیه الاعظم ارواحنا فداه و نائب برحقش مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت عظیم الشان ایران و همه ملت های عدالت خواه و آزادیخواه جهان تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و یقین داریم اگر دشمن حماقت نماید و در هر سطحی درصدد پاسخگویی برآید توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران جهنم عظمای دیگری را بر آن ها خواهد گشود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • آغاز سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی جام موحد در مازندران
  • دولت سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • کدام خواننده‌ها اردیبهشت کنسرت دارند/قیمت بلیت‌های جدید چقدر است؟
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»
  • بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین