Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اباذر بیگی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ نماز، ارتقاء و تقویت بینش اجتماعی و دینی دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان در منزل، مدرسه و مسجد از مهمترین اهداف اجرای طرح " سه میم " می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حجت الاسلام بیگی افزود: طرح پیوند " منزل، مدرسه، مسجد " مثلث " سه میم " را تشکیل می‌دهند که محور این مثلث هم مسجد می‌باشد.   او اضافه کرد: با توجه به اینکه در مسجد فضای معنوی حاکم بوده، منزل نیز محل سکونت نوجوانان و جوانان می‌باشد، مدرسه هم کانون تعلیم و آموزش به شمار می‌رود؛ از این رو طرح " سه میم" در مساجد که فضای معنوی و روحانی و عرفانی در آن حاکم است برگزار می‌شود تا معارف دینی از این مکان به نوجوانان و جوانان تعلیم داده و در مدرسه و منزل نیز اجرا شده و ادامه یابد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: اکثر اوقات، دانش‌آموزان در منزل با والدین همراهند. مدرسه نیز برای دانش‌آموزان به‌عنوان خانه دوم بوده و در مسجد هم با حضور مؤمنین فضای معنوی خاص حاکم می‌باشد و اقامه نماز در این مکان‌ها سبب می‌شود که دانش‌آموزان علاوه بر اجرای فرائض الهی، بُعد اجتماعی و مشارکتی خود را تقویت کنند و به این ترتیب آسیب‌های اجتماعی کمتری را در آینده شاهد باشیم.   به گفته حجت الاسلام بیگی امسال طرح " سه میم " برای هفتمین بار در ارومیه اجرا می‌شود.   انتهای پیام/م   طرح پیوند " منزل، مدرسه، مسجد " در شهرستان ارومیه اجرا می شود  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن احکام فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان