Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور گفت: دشمنان در سال‌های اخیر تلاش کردند موضوع فلسطین را از عنوان مشکل اولی دنیای اسلام خارج کنند و حتی آن را به فراموشی بسپارند، اما افکار دنیای اسلامی این اجازه را نداده و نخواهد داد. تاریخ انتشار: 09:33 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۷۷۱

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز در آئین «افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی»، گفت: دشمنان در سال‌های اخیر تلاش کردند موضوع فلسطین را از عنوان مشکل اولی دنیای اسلام خارج کنند و حتی آن را به فراموشی بسپارند اما افکار دنیای اسلامی این اجازه را نداده و نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

امروز دنیای اسلام و امت اسلامی نیازمند معارف امام صادق و اهل‌بیت است

تکمیل می شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور دنیای اسلامی نسل جوان کنفرانس وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی افزود: این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

کنعانی بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید نمود و افزود، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • رأی آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل محکوم است
  • عملیات وعده صادق آبروی دنیای اسلام شد
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلوگرمی از شکم بانوی ۳۶ ساله
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • خارج کردن توده ۱۸ کیلویی از شکم بانوی بهشهری
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد