Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رجب زاده در نشست هم اندیشی در مورد آغاز عملیات اکتشاف سرب و روی در معدن آلبلاغ توسط ایمیدرو، گفت: سازمان محیط زیست استان ظرف حداکثر ۵ روز آینده مجوز لازم برای آغاز عملیات اکتشاف را صادر کند تا مرحله اولیه اکتشاف اجرایی شود.

رجب زاده افزود: شرکت مشاور سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برای مراحل شناسایی و پی جویی اکتشاف شنبه هفته آینده در منطقه مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: سازمان ایمیدرو باید آلودگی‌های زیست محیطی و منابع آبی منطقه را برای اکتشاف به خوبی بررسی کند و در طرح نهایی اکتشاف این موارد به خوبی دیده شود.

رجب زاده اشاره داشت: اعتبار لازم برای این اقدامات مطالعاتی و اکتشافی از طریق ماده ۳۲ تامین می‌شود.

 در این نشست برای رفع دغدغه شهرستان اسفراین در محافظت از منطقه آلبلاغ، مقرر شد ایمیدرو با حضور در منطقه و پشتیبانی لجستیک از سازمان حفاظت محیط زیست حمایت کند تا بحث حفاظت از این منطقه هم به صورت جدی دنبال شود.

انتهای پیام/د

آمادگی لازم برای آغاز عملیات اکتشاف در آلبلاغ وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدن استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • برای احیای خاک آلوده به پلاستیک، ۵۰۰ سال زمان لازم است
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»