Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:57:18 GMT

۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۰۴۲۴

۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اجرا شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم مناطق محروم ۲۵ پروژه محرومیت‌زدایی به همت گروه‌های جهادی در شهرستان گرمی اجرا شده است. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ طاهر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال 25 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان گرمی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان اجرایی شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان گرمی را آبرسانی به روستاها عنوان کرد و افزود: از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌توان به ساخت خانه محروم، خانه عالم، تکمیل مسجد، آب‌رسانی، بهسازی مخازن آب و احداث کارگاه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

رحیمی خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی را اولویت بسیج دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در منطق محروم و کم‌برخوردار از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه و بسیج است و این موضوع مهم در گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته و با شتاب بیش‌تری در حال اجرا است.

‌بهره‌‌برداری از 1200 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه با حضور سرلشکر سلامی ‌در استان البرز + تصاویراردو‌های محرومیت‌زدایی پزشکی در مناطق محروم استان سمنان انجام می‌شود282 پروژه محرومیت‌زدایی در اردبیل اجرا می‌شودفرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی بیان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی شهرستان گرمی خدمات فاخر و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف همچون عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی در مناطق محروم شهرستان گرمی ارائه کرده‌اند و این خدمت‌رسانی با روحیه جهادی تداوم دارد.

وی در ادامه با قدردانی از مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین و دستگاه‌های اجرایی که در اجرای پروژه‌های محرومیت‌ زدایی مشارکت می کنند اظهار کرد: در جنگ اقتصادی باید با تمام توان برای حل مشکلات و محرومیت‌های موجود تلاش و برای تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش همت کرد.

انتهای پیام/146/ش

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان برگزار شد و فاطمه ستوده، بازیکن تیم کانی کردستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به داور بازی انجام داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.   فاطمه صادقی، مربی تیم کانی کردستان علیرغم محرومیت ورود به زمین و بدرفتاری نسبت به داور بازی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.   رحمتی، مدیر عامل تیم کانی کردستان به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و سایر مسئولین، به دو جلسه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های کشور و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این محرومیت قابل تجدیدنظر است.   یاسمن قائدی، بازیکن تیم کانی کردستان به دلیل رفتار غیرورزشی (جلوگیری از موقعیت گل که منجر به اخراجش شد) به یک جلسه محرومیت تعلیقی برای مدت ۶ ماه محروم شد. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است